تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای خرید بهترین پوشک برای نوزاد

نی نی بازار

انبوه تنوع برندهای مختلف برای هر پدر و مادری در خريد پوشک مناسب، گيج کننده است، تجربه های متفاوت اطرافيان هم کار را سخت تر می کند چرا که يک پوشک ممکن است براي دو نوزاد مختلف، دو تاثير متفاوت داشته باشد،تفاوت نوع پوست کودکان که عمدتا ارثي هم می باشد،نقش اساسی در اين تفاوت ها دارد.علت ديگر تمرکز برخی برندها روی برخی سايزهاست که شايد در سنين ديگر انتظار والدين را به خوبی برآورده نکند.

پس دادن پوشک از عمده مسائلی است که بررسی آن را والدين در اولويت پرس و جوهای خود قرار م دهند، اصطلاحا گوله شدن برخی پوشک ها پس از ادرار کودک نيز از جمله نارضايتی های اعلام شده توسط والدين است. خط انداختن بر روی ران کودک يا عرق سوز شدن کودک به وسيله نوار کناری از ديگر گلايه های مادران و پدران است، ماندن جای چسب پوشک و ادرار سوختگي کودک که ناشی از عدم جذب پوشک می باشد هم از موارد بسيار مهم قابل بررسي در انتخاب پوشک است.

برندهاي معتبري چون پريما ترک و پريما لهستان به قدري محبوب مي باشند که مي توان گفت بهترين پوشک ها در طراحي و ساختِ بي عيب و نقص موجود بازار هستند.دو برند معتبر پريما و پمپرز بي اغراق توانسته اند تمامي شاخصه هاي لازم را هم زمان داشته و خيال مشتري را از هر لحاظ راحت کنند. لازم به توضيح است که علاوه بر نم پس ندادن لايه بيروني پوشک بچه، لايه دروني هم بايد با جذب حداکثري موجب آزار کودک نگردد، پوشک پريما با داشتن اين ويژگي ها مي تواند يک انتخاب منطقي از سوي والدين دور انديش لقب گيرد. پوشک پريما لهستان ظريف و نازک بوده و در عين حال با قدرت جذب بي نظير خود، تا به امروز هيچ گونه شکايتي اعم از ايجاد التهاب و حساسيت در هيچ کجاي دنيا به دنبال نداشته است.پوشک پمپرز نيز به همين صورت توانسته بخش زيادي از بازار پوشک بچه را به انحصار خود در آورد،پوشک پمپرز آلمان لايه اي از کتان داشته و علاوه بر نرمي و لطافت، امکان تبادل هوا را نيز ميسر مي کند تا کودک دچار عرق و ادرار سوختگي نشده و بوي نامطبوع ايجاد گردد. به طور معمول اگر کودک در روز احتياج به 6 الي 7 عدد پوشک البته بسته به سن و شرايطش داشته باشد، بايد از بسته هاي به صرفه تر با تعداد بالا و حداقل مناسب يک هفته استفاده نمود، پوشک اوي بيبي از برندهاي خوب و خوش نام است که با تعداد بالا در هر بسته و داشتن ويژگي هاي مثبت مي تواند انتخابي از اين حيث مناسب لقب گيرد. يک پوشک خوب بايد جذب عالي و بي نقصي داشته باشد، نبايد حتي در مواقع بيماري کودک هم باعث پس دادن نم به لباس کودک گردد و حتي اگر کودک در ماه هاي اوليه بيشتر به پشت مي خوابد هم نبايد باعث پس دادن از ناحيه پشتي شود، پوشک کانفي يک انتخاب ايده آل به نظر مي آيد چرا که به گزارش مادران به خصوص براي ماه هاي اوليه بسيار مناسب مي باشد، حساسيت هاي پوستي را درک کرده و کودک را به آن دچار نمي کند. از آن جايي که پوشگ هاگيز تنها برند موجود در بازار است که با توجه به آناتومي دقيق بدن طراحي شده، در هر سايز خود بسته هاي دخترانه و پسرانه را از هم تفکيک کرده تا شما با يک انتخاب اصولي با توجه به جنسيت فرزند خود بتوانيد آن را براي کودک خود به کار بگيريد.اين برند پوشک از پنبه طبيعي توليد شده و داراي لايه مياني با قدرت جذب بالا و کش در قسمت کمر و چسب هاي جانبي مي باشد. برخي پوشک ها چون پوشک مولفيکس ترکيه توجه زيادي به شکايت خيلي از والدين در مورد آسيب پوشک به بند ناف داشته و در سايزهاي يک و دو خود اقدام به طراحي فضاي تنفس بند ناف کرده است تا هيچ گونه عرق کردگي و التهاب براي بند ناف کودک رخ ندهد، پوشک مولفيکس ترکيه با داشتن لوسيون نرم کننده محافظ پوست حساس نوزادان نيز مي باشد.

نکته مهم ديگري که بايد در انتخاب يک پوشک به آن توجه داشت ضخامت پوشک است، نازک بودن پوشک جان به به باعث مي شود به فرم پاي کودک آسيب وارد نشده و کودک به راحتي بتواند به بازي پرداخته و نشاط او چندين برابر شود، نازک بودن در عين حالي که کريستال هاي رطوبت گير پوشک بادوام باشند و با ادرار و مدفوع زياد کودک هم بيرون نزند، از شاخصه هايي است که حتما بايد يک پوشک خوب داشته باشد.

يک پوشک مناسب از آن جايي که نبايد بوي نامطبوع را پخش کند در عين حال نبايد عطري باشد، عطري بودن براي برخي کودکان حساسيت زا بوده و مخصوصا براي دختران ممکن است خطرآفرين باشد، پوشک هاي پريما ، پمپرز ، هاگيز، جان به به و کانفي همگي با وجود داشتن لوسيون نرم کننده جهت لطافت پوست کودک، بدون بو بوده و باعث ايجاد التهاب در پوست حساس کشاله ران نمي شوند.

نکته جالب ديگر در پوشک هاي به تازگي توليد شده پوشک هاي استخري هستند، همه ما به فوايد شنا واقفيم اما بايد دانست که دقيقا براي دو قشر شنا مفيد تر هم مي باشد، يکي نوزادان و کودکان و ديگري مادران پس از زايمان! کودکان با آشنا شدن با آب،ريه هاي بزرگ تري در کل زندگي خواهند داشت و تنفس راحت تر را تجربه خواهند کرد. هم چنين شنا کردن بيشترين تاثير مثبت را در فرم دهي اندام بر هم خورده مادران پس از زايمان دارد. از آن جايي که دور ماندن مادر از کودک در اکثر مواقع غير ممکن است با استفاده از پوشک استخري مي توان با خيالي آسوده کودک را با خود به استخر يا ساحل برد و بدون پس دادن ذره اي بو و نم، کودک را مي توان با همسالان خوددر انرژي گرفتن از آب تنها گذاشت.

با توجه به اين که ممکن است هر کدام از پوشک هاي مناسب در شهر شما يافت نشوند و اين نکته که خروج از منزل با کودک آن هم براي اين کالاي مصرفي سخت است، ني ني بازار هر يک از پوشک هاي با کيفيت را به صورت اورجينال، در تمامي سايزها به سهولت يک کليک و تحويل فوري، به دست شما مي رساند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای خرید بهترین پوشک برای نوزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..