تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت طرح استیضاح آخوندی در مجلس

به گزارش افکارنیوز،

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس، گفت: هنوز پرونده استیضاح آقای آخوندی در دستورکار نمایندگان مجلس قرار دارد.

وی افزد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه هفته آینده کمیسیون عمران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر راه و شهرسازی همچنان خواهان طرح استیضاح آخوندی هستند.

رئیس کیمسیون عمران مجلس پیشتر گفته بود که آخوندی رایزنی‌هایی غیر رسمی را با متقاضیان استیضاح خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری‌تسنیم، روز جمعه (5 آذر) در منطقه هفت‌خوان سمنان قطار مشهد ــ سمنان دچار سانحه شد که موجب درگذشت 45 نفر از هموطنانمان شد.

عباس آخوندی وزیر راه پس از بروز این حادثه در گفت‌‌وگویی بدون پذیرش مسئولیت وزارت‌خانه متبوع خود در قبال این حادثه گفته بود که «همه کشته‌شده‌ها بیمه هستند و نگرانی از این بابت نیست.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت طرح استیضاح آخوندی در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..