تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سروش و نریمان جهان در مقابل سایپا به میدان می روند؟

به گزارش افکارنیوز،

 کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نام 19 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از دیدار برابر سایپا از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، احسان علوان‌زاده، حمیدرضا طاهرخانی، علی علیپور، مهدی طارمی، سامان نریمان جهان، سروش رفیعی، پلی یانسکی، ولادیمیر پریموف و وحید امیری.

پرسپولیس از ساعت 16:35 فردا جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سایپا خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سروش و نریمان جهان در مقابل سایپا به میدان می روند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..