تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه‌های امروز جهان/ غوغای اسپانیایی

در این مطلب به بررسی روزنامه‌های معتبر ورزشی اروپا می‌پردازیم.

 به گزارش کاپ، روزنامه مارکا به بازی امشب سویا مقابل رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی اسپانیا اشاره کرد و تیتر «ناامیدی هرگز» را روی جلد برد. رئال مادرید زیدان با توجه به برتری 3 بر صفر در بازی خانگی دور رفت به قول معروف دست بالا را دارد.به پیروزی 3 بریک بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو و صعود این تیم به مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا اشاره شده است؛ آنچه با جادوی مسی حاصل شد.

مارکا

مارکا

 روزنامه آس هم تیتر «پیش به سوی هدف سه‌گانه» را در اشاره به بازی برگشت امشب رئال مادرید مقابل سویا کنار تصویری از زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید روی جلد برد. برای این روزنامه ضربه آزاد طلایی مسی در جدال دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائوی میزبان مهم بود؛ ضربه‌ای که برتری 3 بریک بارسلونا و صعود این تیم به جمع 8 باشگاه برتر جام حذفی اسپانیا را رقم زد.

آس

آس

 روزنامه ال‌موندودپورتیو، تیتری تلفیقی را کنار عکس زیبایی از خوشحالی لیونل مسی پس از گل کردن ضربه آزادش مقابل بیلبائو در دور برگشت یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی اسپانیا مورد استفاده قرار داد. سومین ضربه آزاد متوالی گل شده ستاره آرژانتینی و رویای رسیدن به فینال جام حذفی اسپانیا، عناصر تشکیل دهنده تیتر جذاب روزنامه هوادار بارسلونا بود.استراحت دادن زیدان، سرمربی رئال مادرید به مودریچ و رونالدو در بازی امشب مقابل سویا در بالای جلد دیده می‌شود.

ال‌موندو

ال‌موندو

تیتر «یوونتوس پیش به سوی سه‌گانه» اشاره‌ای است به تداوم رویاپردازی پرافتخارترین تیم ایتالیا با برتری دشوار 3 بر 2 مقابل آتالانتا در تک بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی ایتالیا. اینترمیلان سرانجام به آرزوی خود رسید و گالیاردینی، پدیده باشگاه آتالانتا را با یک قرارداد قرضی تا پایان فصل به خدمت گرفت.میلان در بازی امشب جام حذفی ایتالیا مقابل تورینو به درخشش سوسو چشم دوخته است.

گاتزتا

گاتزتا

 «اکیپ» تیتر «پاریس در مسیر درست» را انتخاب کرد و برتری 2 بر صفر پاری‌سن‌ژرمن اونای امری با گل‌های تیاگو سیلوا در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام اتحادیه فرانسه مقابل متز را به ادامه درست راه قهرمان فرانسه تعبیر کرد.برتری تاریخی فرانسه مقابل برزیل در هندبال انتخابی جام‌جهانی هم روی جلد رفته تا این نشریه حسابی جلد خود را مزین به فرانسه و پاریس کند و خوشحالی‌اش از موفقیت ملی فرانسه را بروز دهد.

اکیپ

اکیپ


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه‌های امروز جهان/ غوغای اسپانیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..