تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهباززاده در فهرست مازاد آلانیااسپور قرار گرفت + عکس

مهاجم پیشین استقلال در مسیر بازگشت؛

شهباززاده در فهرست مازاد آلانیااسپور قرار گرفت + عکس

بازیکن ایرانی آلانیااسپور ترکیه در فهرست فروش این تیم قرار گرفته و منبع خبری منتشر کننده این موضوع بر این باور است که باشگاه فروش او و ابراهیم با را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سجاد شهباززاده بازیکن پیشین تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران در ابتدای فصل از باشگاه استقلال به آلانیا پیوسته و با توجه به شرایطی که در این باشگاه دارد درخواست جدایی خود را به مقامات باشگاه ترکیه تحویل داده است.

 

شهباززاده در نیم فصل حضورش در آلانیااسپور معمولا حتی در جمع بازیکنان دعوت شده برای بازی هم نبود و نیم‌کت نشینی بهترین رتبه برای او محسوب می‌شد اما در چند بازی نیز فرصت حضور پیدا کرد و خوش درخشید.

 

شهباززاده از بین پیشنهادهایی که از خارج از کشور و استقلال به دستش رسیده باید یک انتخاب بزرگ برای آینده فوتبالش داشته باشد.

 

وب‌سایت yenialanya در بخش ورزشی خود در خبری پیرامون آخرین نقل و انتقالات باشگاه آلانیااسپور از قرار گرفتن نام دو بازیکن خارجی در لیست فروش خبر داده و آورده است: شهباززاده و ابراهیم با در فهرست فروش زمستانی آلانیااسپور قرار گرفته‌اند.

 

 

فارس

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهباززاده در فهرست مازاد آلانیااسپور قرار گرفت + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..