تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان انتخابی ترامپ کیست؟

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، کمیته قضایی سنای آمریکا روز چهارشنبه برای دومین روز متوالی محل برگزاری نشست بررسی اعتبارنامه جف سشنز برای تصدی دادستان کل آمریکا است.

جف سشنز سناتور جمهوریخواه از ایالت آلاباما است و دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا او را برای تصدی کرسی دادستانی کل کشور نامزد کرده است.

به نوشته وب سایت صدای آمریکا، در جلسه استماع روز سه شنبه، برخی اتهامات درباره گرایشات نژادپرستانه در گذشته، به آقای سشنز وارد شد. جف سشنز اتهامات را رد کرد و آن را «کاملا غلط» توصیف کرد. او در بخش دیگری گفت در صورتی که به سمت دادستانی کل برسد، اگر تشخیص دهد که رئیس آینده اش یعنی آقای ترامپ اشتباه می کند، حاضر است تحت قانون در مقابل او بایستد.

جف سشنز ۷۰ ساله است، روز سه شنبه به مدت هشت ساعت در جلسه کمیته قضایی سنا به پرسش های سناتورها پاسخ داد.

برخی سناتورهای دموکرات نگران آن هستند که سشنز به عنوان دادستان کل و مقام ارشد اجرای قانون در کشور، در جهت حمایت همه جانبه از حقوق مدنی کار نکند. آنان در حمایت از این ادعا به اظهارات آقای سشنز که سی سال پیش اظهار شده اشاره می کنند که منجر به رد نامزدی او به عنوان قاضی فدرال از سوی سنا شد.

به عنوان مثال او سه دهه پیش یک وکیل آفریقایی تبار را «پسر» خطاب کرده و مجمع ملی پیشبرد حقوق رنگین پوستان را سازمانی «غیرآمریکایی» خوانده است.

وب سایت صدای آمریکا اضافه کرده: سناتور سشنز گفت «این صحبت ها آن زمان دقیق نبود، و الان هم نیست.» او گفت که تاریخ حقوق مدنی و تاثیر تبعیض سیستماتیک و همچنین نداشتن حق رای بر «خواهران و برادران آفریقایی-آمریکایی» را می داند و درک می کند.

آقای سشنز گفت کشور نباید به گذشته بازگردد بلکه می بایستی از حقوق و برابری همه شهروندان از جمله اقلیت های جنسی حمایت کند.

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان انتخابی ترامپ کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..