تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر مرحوم شریعتمداری به سوی خانه ابدی تشییع شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، مراسم تشییع  پیکر مرحوم دکتر «علی شریعتمداری» چهره ماندگار علمی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز پنجشنبه با حضور جمعی از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی کشور و  دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

در این مراسم، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و علوم فارسی، سردار رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری، علی خدایی رئیس سازمان سنجش،داوری اردکانی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عبدالله جاسبی،حجت السلام و المسلمین محمود دعایی، حسن غفوری فرد و دیگر اساتید و دانشجویان دانشگاه های کشور حضور داشتند.

برپایه این گزارش پیکر مرحوم شریعتمداری پس از قرائت نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، تشییع و به سمت گلزار بهشت زهرا (س) انتقال داده شد.

مرحوم دکتر علی شریعتمداری در قطعه 110 و در جوار همسر مکرمه اش به خاک سپرده می شود.

وی  20 دی ماه در شهر شیراز و در سن 93 سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

مرحوم دکتر علی شریعتمداری از همان ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی حضور در سمت های مهم و حساسی مانند عضویت در ستاد و شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت فرهنگ و آموزش عالی ، ریاست گروه برنامه‌ریزی درسی رشته‌ های علوم انسانی، عضویت در هیات مرکزی گزینش و استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، عضویت در شورای پژوهش‌های علمی کشور، عضویت در هیات رییسه انجمن‌ ایرانی تعلیم و تربیت و ... را در کارنامه خود دارد.

مرحوم شریعتمداری به پاس خدمات علمی و فرهنگی، مدال درجه یک علمی و نشان درجه یک تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران و لوح چهره ماندگار علمی کشور را نیز دریافت کرده است.

از مرحوم دکتر شریعتداری تالیفات قابل توجهی در حوزه و دانشگاه، تعلیم و تربیت اسلامی، جایگاه علوم انسانی در تولید علم به یادگار مانده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر مرحوم شریعتمداری به سوی خانه ابدی تشییع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..