تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادگاه جنایی بحرین 5 شکنجه‌گر را تبرئه کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از زندانیان زندان مرکزی جو در بحرین طی شکایتی اعلام کرده بود که از سوی برخی از افراد منتسب به مسئولان امنیتی مورد کتک و اهانت و بدرفتاری واقع شده است و این اتفاق، هفت بار و درحضور شاهدانی از میان زندانیان تکرار شده است".

العالم به نقل از روزنامه الوسط بحرین نوشت، بر اساس گزارش قاضی بسیونی که پس از اوج گرفتن سرکوب‌ها در بحرین تهیه شد، در این کشور از محاکمه‌ها به عنوان وسیله ای برای سرکوب مخالفان استفاده می‌شود.

کمیساریای عالی حقوق بشر نیز در گزارشی اعلام کرده است که دادگاه های بحرین، مرتکب " ظلم سیاسی" می شوند.

سازمان عفو بین الملل اعلام کرد حکم های دادگاه بحرین، «تصویری جعلی از عدالت» است. در گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر نیز آمده است که « دربحرین عدالتی وجود ندارد».

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادگاه جنایی بحرین 5 شکنجه‌گر را تبرئه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..