تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی سایت در تهران به متد اینتن

inten طراحی سایت در تهران به متد اینتن

طراحی سایت اینتن یکی از آکادمیک ترین و باتجربه ترین شرکت های طراحی سایت در ایران می باشد . اما طراحی سایت اینتن چه متد های نوینی در طراحی خود استفاده می نماید .

استفاده از جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت

طراحی سایت اینتن با استفاده از فریم ورک های بروز در دنیای اینترنت تکنولوژی های نوین در صنعت طراحی سایت را ارائه می نماید .

بطور مثال در ماه های گذشته فریم ورک های جدید ازجمله فریم ورک AMP توسط گوگل ارائه شد. طراحی سایت اینتن برای اولین بار در ایران در طراحی های خود از این فریم ورک در طراحی های خود استفاده کرد .

اینتن با استفاده از بروز ترین تکنولوژی های مورد استفاده در دنیای طراحی سایت ، وب سایت هایی استاندارد به مشتریان خود ارائه می نماید .

اما استفاده از تکنولوژی های نوین در طراحی سایت به چه دردی خواهد خورد ؟ استفاده از تکنولوژی های طراحی سایت در نمونه کار ها باعث می شود در گذر زمان وب سایت های طراحی شده در موتور های جستجو دارای رتبه باشند . افزایش رتبه سایت در گوگل عامل بسیار مهم و کلیدی در داشتن ورودی ارگانیک از موتور های جستجو است . از این رو بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند داشتن رتبه در موتور های جستجو را مورد توجه قرار می دهند .

ویژگی های بارز طراحی سایت به متد اینتن :

– طراحی سایت ریسپانسیو

– طراحی سایت براساس اصول سئو

– رعایت کلیه استاندارد های طراحی سایت

– طراحی سایت کاملا اختصاصی

– طراحی سایت با جدید ترین فریم ورک های طراحی سایت

– طراحی سایت با قابلیت توسعه در آینده

درباره اینتن :

شرکت طراحی وب سایت اینتن متشکل از تیم حرفه ای ، باتجربه و آکادمیک در عرصه فضای مجازی است که عمده فعالیت هایش حول طراحی سایت های اینترنتی، سئو سایت و بهینه سازی وب سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.
با اینکه نام اینتن به صورت رسمی ۴ سال است که در عرصه شرکت های فعال در این حوزه وارد شده است ولی عمق دانش و تجربه آن بیش از یک دهه می باشد چرا که موسسین گروه با دانش و تجربه ۱۰ ساله خویش گرد هم آمده و وارد این عرصه گشته اند و پس از طی فراز و نشیب های بسیار متخصصین بیشتری را به منظور تکمیل تیم فنی خویش جذب کرده است. در تیم ۱۴ نفره اینتن تمام تخصص های لازم برای انجام یک کار ایده آل وجود دارد. بزرگترین سرمایه طراحی وب سایت اینتن نیروی انسانی متخصص، مجرب و با دانش آن است که می تواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. اینتن یکی از 10 شرکت برتر در شهر تهران می باشد . برای اطلاعات بیشتر از خدمات این مجموعه به آدرس اینترنتی ما مراجعه نمایید .

منبع : http://inten.asia




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی سایت در تهران به متد اینتن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..