تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی محمد علیزاده

7 بیوگرافی محمد علیزاده

نام و نام خانوادگی :  محمد علیزاده

متولد : 1360/10/23

محل تولد : کرج

محل زندگی :  تهران

سمت : خواننده

شناخته‌ شده برای : آهنگ تیتراژ ماه عسل (خداحافظ همین حالا) 

10 بیوگرافی محمد علیزاده

زندگی 

آسمونی : محمد علیزاده در کرج به دنیا آمده ودر حال حاضر در تهران زندگی می کند و برای اولین بار در 4 سالگی خوانده است. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد.

محمد علیزاده سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را در سطح اول کشور بدست آورد  و مقام ها و عنوان های بسیاری در ضمینه ی قرائت قرآن و اذان در سطح کشور بدست آورده است.

با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است .

خداحافظ همین حالا و جز تو را جزو محبوبترین ترانه هایش می داند .

محمد علیزاده تا کنون چندین بار در تلویزیون سراسری ایران اجرای زنده داشته است از اجرای زنده ی ان در ویژه برنامه ی تحویل سال  1390 و 1391 شبکه ی 3 با اجرای فرزاد حسنی بود که محمد علیزاده به صورت زنده به  اجرای آثار خود پرداخت و مورد توجه بسیاری قرار گرفت تا اجرای زنده او در برنامه خندوانه و دورهمی

8 بیوگرافی محمد علیزاده

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده

آلبومی  به نام سوپرایز در آستانه ی انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق العاده ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم های موسیقی به شمار می رود . 

آلبوم های محمد علیزاده

 محمدعلیزاده خواننده خوش صدای کشورمان با آلبوم حلالم کن  به بازار مجاز آمد بعد از اتفاقی که برای آلبوم اولش افتاد.  بیشتر ترانه‌های آلبوم  هایش را خود محمد علیزاده سروده‌ و در این زمینه از فرزاد حسنی و علی بحرینی نیز استفاده کرده‌ و آهنگسازی این آلبوم  هایش بر عهده ی خود محمد و میلاد ترابی است و تنظیم قطعات را نیز، میلاد ترابی ، بهروز صفاریان و شهاب اکبری بر عهده دارند.این آلبوم در تابستان 91 به بازارآمد و سپس بعد از آن تور کنسرت های محمد علیزاده در تهران و شهرهای مختلف آغاز شد… 

-آلبوم جدید محمد علیزاده در نیمه دوم اسفند ماه 91 با نام “دلت با منه ” به بازار عرضه شد و به لطف طرفداران و همکاری و مشارکت مردم و حمایت در خور تقدیرشون تا کنون فروش خوبی داشت (برای یک هنرمند بد ترین چیز اینه که آلبومش بجای فروش کپی بشه) 

16 بیوگرافی محمد علیزاده

همکاری محمد علیزاده و فرزاد حسنی در تیتراژ سریال خروس 

رمضان 92 نیز محمد علیزاده بسان سالهای گذشته مهمان سفره های افطاری مردم است تا به گفته خودش پرونده کاری خود را رمضان به رمضان با یک تیتراژ تلویزونی تکمیل کند . فرزاد حسنی و محمد علیزاده همکاری دیرینه ای با هم داشته اند اما , همکاری امسال این دو هنرمند عزیز کشورمان , پاسخگوی بسیاری از شایعات اخیر خواهد بود …

این همکاری محمد علیزاده و فرزاد حسنی در ساخت تیتراژ سریال خروس که فرزاد حسنی ترانه این تیتراژ را سروده است , سورنای ماندگاری این اثر را که همانند ترانه های دیگرش که با صدای محمد علیزاده به اوج رسید نواخت .
خدا باهام بهم زده , حالمو زیبا کن , عشق فوق العاده , سلام ایران و … از جمله همکاری های محمد علیزاده و فرزاد حسنی میباشد .

 تیتراژ سریال خروس به محمد علیزاده سپرده شده است. اما نکته جالب در این میان این است که در این آهنگ بعد از مدت ها، یک بار دیگر شاهد همکاری زوج فرزاد حسنی و محمد علیزاده خواهیم بود. ترانه این آهنگ توسط فرزاد سروده شده و تنظیم آن هم توسط شهاب اکبری انجام شده است. 

4 بیوگرافی محمد علیزاده

 علیزاده در این مورد می گوید:

«مصطفی کیایی(نویسنده سریال) یکی از دوستان قدیمی من است. سعید آقاخانی به مصطفی گفته بودند که تیتراژ سریال را محمد بخواند. مصطفی با من تماس گرفت و بعد از جلسه ای که با آقای ابراهیمی(تهیه کننده) داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تیتراژ این سریال را کار کنیم. سبک و سیاق این آهنگ هم ، شبیه عاشقانه های محمد علیزاده است.»

وی ادامه می دهد:« من سالی یک بار تیتراژ کار می کنم، آن هم ماه رمضان به ماه رمضان است. به خاطر علاقه ای که به ماه مبارک رمضان دارم، همیشه از خدا خواسته ام که در این ماه کار داشته باشم. ماه رمضان ماه محبوب من است و همه اطرافیان من هم از این موضوع آگاه هستند. چون در این ماه حال خودم خیلی خوب است، دوست دارم کاری هم در تلویزیون داشته باشم تا در جشن آسمانی مردم شریک باشم.»

علیزاده در پایان می گوید:«من تا به حال شبکه دو کار نکرده ام اما فکر می کنم هم شبکه دو، شبکه خوبی است و هم سریال پروژه با کیفیت و خوبی است. دوستان در شبکه دو بابت این تیتراژ به من لطف زیادی داشتند و آرزو می کنم با این آهنگ یک یادگاری خوبی از من در این شبکه باقی بماند.» 

5 بیوگرافی محمد علیزاده

آثار محمد علیزاده

حس آرامش 

 بر استان جانان 

هواتو کردم

 با اینکه تنهایی 

 شهر عشق 

عشق فوق العاده 

 سلام 

 دلت با منه اجرای زنده 

 دموی دلت با منه

 دکلمه ماه بانوی حرم 

 صبحی دیگر

 جشن رمضان 

 خاک شیران 

 تو حس عاشق شدنی 

 خدای احساس

 حلالم کن 

 سراب 

 حالمو زیبا کن 

 تمنا 

سکوت

 همخونه 

 معجزه 

 نگو نمی رسم 

 تسنیم 

 فوق العاده 

 جزر و مد 

 سلام ایران

 ماه عسل 

 سوپرایز(ریمیکس)

12 بیوگرافی محمد علیزاده

محمد علیزاده و مادرش 

15 بیوگرافی محمد علیزاده

محمد علیزاده و مرحوم مرتضی پاشایی

خندوانه بیوگرافی محمد علیزاده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی محمد علیزاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..