تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه/ایده‌های خلاقانه تشویق می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سلاح‌ورزی ظهر امروز در جلسه‌ی همفکری برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه، با اشاره به اینکه توسعه صنعت امروز نیازمند ایده‌های نو و خلاقانه است، اظهار داشت: از جمله محورهایی که برای این همایش پیشنهاد شده، فراخوان ایده برای ارائه‌ی ایده‌های خلاقانه و کاربردی و تقدیر از ایده‌پردازان است.

وی افزود: در همین راستا قرار است در ضمن برگزاری همایش، نمایشگاه ۳ روزه‌ اختراعات، ابداعات و فعالیت‌های دانش‌بنیان هم برگزار شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد بیان داشت: کمیته‌های علمی و اجرایی این همایش تشکیل شده‌اند و به زودی فراخوان همایش تعامل صنعت و دانشگاه با محورهای تعیین‌شده توسط کمیته‌ی علمی منتشر خواهد شد.

سلاح ورزی با اشاره به اینکه این همایش به مدت ۲ روز برگزار می شود، عنوان داشت: همایش تعامل صنعت و دانشگاه روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۹۶ به صورت مشترک با همکاری اتاق لرستان و دانشگاه لرستان برگزار می شود.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه هدف این همایش، تشویق ایده‌های نو و خلاقانه است، بیان داشت: بنا داریم با دعوت از کارآفرینان برتر و شناخته‌شده‌ ملی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به غنای هر چه بیشتر این همایش کمک کنیم.

حسین سلاح‌ورزی افزود: توجه به قابلیت‌ها و مزیت‌های اقتصادی استان از تاکیدات ما برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر این همایش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه/ایده‌های خلاقانه تشویق می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..