تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جیمز گان برای ساخت فیلم «نگهبانان کهکشان» از سری بازی‌های Mass Effect الهام گرفته است

جیمز گان برای ساخت فیلم «نگهبانان کهکشان» از سری بازی‌های Mass Effect الهام گرفته است

به طور حتم یکی از نقاط عطف و البته متفاوت مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، اثر Guardians of the Galaxy است که فضایی متفاوت‌تر از سایر فیلم‌های این دنیا را به تصویر می‌کشد. به تازگی جیمز گان، کارگردان سری نگهبانان کهکشان گفته که بزرگ‌ترین منبع الهام وی برای توسعه‌ی دنیای نگهبانان کهکشان، مجموعه‌ بازی‌های Mass Effect بوده است. با تک‌شات همراه باشید.

 

خب شاید این مسئله زیاد هم متعجب کننده نباشد و اگر جزو گیمرهایی باشید که از یک سو تجربه‌ی بازی Mass Effect را داشته باشید و در سوی دیگر،‌ طرفدار فیلم نگهبانان کهکشان باشید، متوجه شباهت‌های این دو به یکدیگر شده‌اید. با این حال جیمز گان در توییت جدید خود به این مورد اشاره کرده که یکی از منابع الهام بزرگ وی برای ساخت سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان، بازی Mass Effect بوده است. البته وی به آثاری دیگر مانند Flash Gordon، Farscape، Star Wars و موارد دیگر نیست اشاره می‌کند.

 

در توییتی دیگر، از جیمز گان در مورد این سوال می‌شود که چرا فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی اغلب با شکست مواجه می‌شوند. او در جواب خود که خیلی هم جالب بود گفت: بیشتر آنها شکست می‌خورند چون «بد» هستند!

 

واضح نبود؟ البته که واضح نبود اما حقیقت است. فیلم‌های اقتباسی بر اساس بازی‌های ویدیویی حتی اگر اقتباسی بودنشان را فاکتور بگیریم، در قیاس با فیلم‌های دیگر ضعیف‌تر ساخته شده‌اند. گان در جایی دیگر می‌گوید که این دست از فیلم‌ها دیر بر روی پرده سینما می‌روند و همین مسئله باعث می‌شود که اثربخشی آنها از بین برود. بسیاری از آنها بهتر است «بازی» باقی بمانند.

 

جیمز گان هم‌اکنون بر روی قسمت دوم سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان کار می‌کند که در سال جاری میلادی اکران می‌شود. آیا نظر گان در مورد فیلم‌های اقتباسی از روی بازی‌های ویدیویی درست است؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جیمز گان برای ساخت فیلم «نگهبانان کهکشان» از سری بازی‌های Mass Effect الهام گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..