تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: ویدیو جدید ال جی به قابلیت های گوشی پرچمدار G6 اشاره دارد

تماشا کنید: ویدیو جدید ال جی به قابلیت های گوشی پرچمدار G6 اشاره دارد

اگر این شانس را داشتید تا شرکت ال جی نظرات و توقعات تان درباره پرچمدار بعدی این شرکت، یعنی ال جی G6 را بپرسد، چه قابلیت هایی را فهرست می کردید؟ به نظر می رسد ال جی واقعا آنقدر کنجکاو بوده که دست به چنین کاری زده و ویدیویی را منتشر کرده که "فهرست انتظارات از یک گوشی ایده آل" نام دارد، و به نظر می رسد به طور غیر مستقیم به برخی قابلیت های گوشی G6 اشاره دارد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


درخواست های هر کاربر می تواند متفاوت و منحصر به فرد باشد، اما در این ویدیو 45 ثانیه ای، ال جی به چند قابلیت کلیدی و اصلی اشاره می کند که از جمله آنها داشتن نمایشگری بزرگ اما نه آنقدر بزرگ که نتوان به خوبی از آن استفاده کرد است. مصاحبه شوندگان در این ویدیو همچنین خواستار راحتی تایپ روی گوشی با یک دست هستند. و در نهایت، مقاومت در برابر آب نیز در میان توقعات کاربران دیده می شود؛ قابلیتی که شرکت های سامسونگ و اپل پیش از این ارائه کرده اند.


در این ویدیو همچنین به قابلیتی اشاره می شود و با عبارت "همه چیز را در یک لحظه ثبت می کند" یاد می شود که به نظر می رسد باید با دوربین گوشی مرتبط باشد. تا به اینجای کار تنها چیزی که درباره ال جی G6 می دانیم این است که دیگر شاهد طراحی ماژولار نخواهیم بود و همچنین دارای نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی ال سی دی با نسبت 18 به 9 خواهد بود.


ال جی در این ویدیو می گوید که توقعات شما از گوشی ایده آل در ماه اسفند به تحقق می پیوندد که به این ترتیب، جای تردید با قی نمی ماند که این شرکت قصد دارد پرچمدار جدید خود را در مراسم MWC امسال رونمایی کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: ویدیو جدید ال جی به قابلیت های گوشی پرچمدار G6 اشاره دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..