تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخگویی به دغدغه های فعالان کشتیرانی در اولویت است

پنجشنبه، 23 دی 1395 ساعت 12:212017-01-12سياسي

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان پاسخگویی به دغدغه ها، تعامل و همکاری با فعالان کشتیرانی را جزو اولویت های مهم مسئولان اداره کل بنادر هرمزگان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی از مانا، الله مراد عفیفی پور در نشست مشترک مدیران اداره بنادرو دریانوردی هرمزگان با اعضای هیات مدیره انجمن کشتیرانی ایران بر لزوم خدمات دهی مطلوب به خطوط کشتیرانی تأکید کرد و در باره رفع مشکلات مطرح شده از سوی فعالان این صنف و گره گشایی از مسایل موجود نیز قول مساعد داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان این که تمامی فعالان دریایی و بندری همکاران ما محسوب می شوند، پاسخگویی به دغدغه های فعالان کشتیرانی و تعامل و همکاری با دست اندرکاران این حوزه را جزو اولویت های مهم مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان دانست.

همچنین در این نشست رییس و اعضای هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران نیز خواستار رفع مشکلات کشتیرانی ها به ویژه در حوزه های اسنادی و مالی شدند و از آمادگی این صنف برای ایجاد فضایی همسو و همنوا با سیاست های کلان حوزه دریایی و بندری سخن گفتند.

شایا ن ذکر است، این نشست با حضور رییس، نایب رییس و اعضای هیئت مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در ساختمان مرکزی بندر شهید رجایی برگزار شد.


کلید واژه ها: هرمزگان - تعامل و همکاری - بنادر - ایران - مدیره - اداره - مسئولان - بندر - مشکلات - دریایی - شهید رجایی - اقتصادی - ساختمان - برگزار - مدیران - فضایی - مرکزی - گزارش - مالی - شهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخگویی به دغدغه های فعالان کشتیرانی در اولویت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..