تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خلیل آباد برگزار شد

مراسم ترحیم و بزگرداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع خلیل آباد برگزار ‌شد.

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خلیل آباد برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمدباقر پیغمبری یکی از روحانیان این شهرستان در این مراسم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله سیاستمداران اعتدال گرایی بود که تا آخرین نفس در حمایت از رهبری و دفاع از نظام و انقلاب تلاش کرد .
وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در فقدان این عالم ربانی افزود: بخشهای مختلف این پیام نشان دهنده ارتباط عمیق این دو یار دیرین انقلاب و بهترین فرصت برای پایان دادن به اظهار نظرهای فرصت طلبان بود .
این کارشناس مذهبی افزود: آیت الله هاشمی استوانه ای قدرتمند برای رهبری به شمار می آمدند که همواره دغدغه انقلاب و تداوم آن را با الهام گرفتن از تفکرات امام و رهبری داشتند.
وی با یادآوری خدمات ارزنده آیت الله هاشمی در سال های جنگ و دوران سازندگی گفت: ایشان در همه سمتهایی که پس از انقلاب عهده دار بودند، جز در مسیر حفظ نظام و ارزشهای انقلاب اقدامی نکردند.
شهرستان خلیل آباد در فاصله 242 کیلومتری مشهد قرار دارد.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خلیل آباد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..