تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادراه قزوین - بوئین زهرا به 220 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004589

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ابراز کرد: آزاد راه قزوین - بویین زهرا و ساوه به 220 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و مقرر است به روش "BOT" این عملیات انجام شود تا هیچ هزینه‌ای برای استان نداشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود حق‌لطفی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه و شهرسازی در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد. 


وی عنوان کرد: آزاد راه قزوین - بویین زهرا و ساوه به 220 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و مقرر است به روش "BOT" این عملیات انجام شود تا هیچ هزینه‌ای برای استان نداشته باشد. 

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه این طرح طی دوره سه ساله به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: تکمیل محور بویین زهرا به ساوه، محور آوج و تکمیل شبکه آزاد راهی از جمله کارهایی است که می‌تواند به روان سازی تردد در محورهای استان کمک کند. 

حق‌لطفی ابراز کرد: با تکمیل طرح‌های نیمه تمام، حلقه رینگ محورهای مواصلاتی استان به پایان می‌رسد، که پس از آن کمربندی جنوب تهران چرخه این محور را تکمیل می‌کند.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان با بیان اینکه تکمیل این طرح‌ها به اقتصاد استان کمک می‌کند، بیان کرد: توسعه متوازن شهری و بازآفرینی شهرها در اولویت برنامه‌های راه ‌و شهرسازی استان قرار دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ساخت و ساز فضاهای شهری بازآفرینی و احیا بافت شهرها با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی دنبال می شود و با همکاری دستگاه‌های متولی تلاش می کنیم برنامه‌های پیش بینی شده عملیاتی شود. 

گفتنی است؛ چندی پیش مسعود حق لطفی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین معرفی شد، پیش از این حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بود که طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی منصوب گردید. 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادراه قزوین - بوئین زهرا به 220 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..