تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت غیر قانونی فروشندگان تاناکورا، صدمات جبران ناپذیری به اصناف وارد می کند/دست فروشی ها زنجان را احاطه کرده اند

ساعت: 10:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004397

رئیس اتحادیه لباس فروشان استان زنجان گفت: فعالیت غیر قانونی فروشنده های لباس های دست دوم – تاناکورا- در جمعه بازار یکی دیگر از مشکلات اصناف زنجانی محسوب می شود که صدمات جبران ناپذیری را به اصناف وارد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل نیاکان امروز در گفت و گو با موج رسا, اظهار داشت: فعالیت جمعه بازار زنجان لطمه زیادی به اصناف می زند.

وی با اشاره به اینکه هیچ نوع نظارتی بر نحوه فعالیت فروشندگان در جمعه بازار نمی شود، ادامه داد: بیشتر اجناس ارائه شده در جمعه بازار قاچاق است.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت غیر قانونی فروشنده های لباس های دست دوم در جمعه بازار یکی دیگر از مشکلات اصناف زنجانی محسوب می شود،خاطرنشان کرد: حضور فروشندگان لباس دست دوم علاوه بر اینکه به اصناف استان صدمات زیادی را وارد می کند موجب  بروز ناهنجاری های بسیاری شده و با ورود این افراد به شهر زنجان که دارای کارهای غیرقانونی بسیاری هستند، آبروی پایتخت شور و شعور حسینی از بین می رود.

 

*لباس های تاناکورا با قیمت های گزاف

رئیس اتحادیه لباس فروشان استان زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه لباس های تاناکورا با قیمت های گزاف به فروش می رسد که لطمه جبران ناپذیری به اصناف وارد می شود، خاطرنشان کرد: البسه های ارائه شده در بازار تاناکورا نیز از نظر بهداشتی تایید نشده اند.

نیاکان همچنین با گلایه از فعالیت آزادانه دست فروشان شبانه و روزانه در سطح شهر زنجان، ادامه داد: این دست فروشان بهترین مناطق و میدان های شهر احاطه می کنند و نیروی انتظامی جلوی فعالیت آنها را نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه دستفروشان به ویژه در نزدیکی ایام عید همه شهر را احاطه می کنند، افزود: این موضوع موجب می شود تا اصناف نتوانند حتی در ایام عید نیز فروش مناسبی داشته باشند.

این مسئول بر ضرورت نظارت بر فعالیت جمعه بازار و دست فروشان تاکید کرد و گفت: اگر خواهان سرپا ماندن اصناف هستیم، باید فعالیت این نوع مشاغل کاذب محدود شود.

رئیس اتحادیه لباس فروشان استان زنجان وضعیت استان زنجان را نسبت به استان های دیگر نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: در چنین شرایطی اصناف نمی توانند فعالیت کنند همانگونه که هر روز شاهد گلایه مندی های این قشر تاثیرگذار از مسئولان هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت غیر قانونی فروشندگان تاناکورا، صدمات جبران ناپذیری به اصناف وارد می کند/دست فروشی ها زنجان را احاطه کرده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..