تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح فرشتگان رحمت و کاروان سلامت در مناطق محروم آذربایجان غربی

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004525

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: طرح فرشتگان رحمت و کاروان سلامت با حضور اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در مناطق محروم آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: همه ساله و در ایام مختلف، کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر با حضور  در مناطق محروم به مردم خدمات ارائه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: امسال نیز در تمام شهرهای استان، طرح کاروان سلامت و فرشتگان رحمت با حضور اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در مناطق محروم شهرستان ها اجرا می شود.

وی گفت: در قالب طرح کاروان سلامت پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر و پرستاران در مناطق محروم حضور یافته و به مردم در زمینه درمان و خدمات پزشکی خدمات ارائه می کنند.

محمودی تصریح کرد: در 18 شهرستان استان نیز طرح فرشتگان رحمت اجرا و بسته های غذایی در مناطق محروم توزیع می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اجرای این طرح های در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: در قالب این طرح در روستای مظفرآباد نزدیک به 200 نفر از خدمات ارائه شده بهره مند می شوند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح فرشتگان رحمت و کاروان سلامت در مناطق محروم آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..