تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده ای برای اختلاف افکنی می میرند/ تفرقه افکنان خائن به کشور و مردم هستند

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004527

امام جمعه میاندوآب گفت: عده ای برای اختلاف افکنی می میرند، هرکس در فضای مجازی و حقیقی به دنبال تفرقه باشد، خائن به کشور، مردم و نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در جمع مردم میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید سرباز ولایت بوده و اتحاد خود را حفظ کنیم، اظهار کرد: برای این انقلاب خون ها داده شده است و امروز نیز امنیت و آرامش خود را مدیون نعمت ولایت و خون شهدا هستیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و با بیان اینکه وی همیشه خود را رهرو ولایت می دانست، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز همواره خود را رهرو رهبری می دانست و هرگاه دشمن به دنبال تفرقه و دوگانگی بود با قاطعیت اعلام کردند که سرباز و رهرو رهبری هستند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان، بصیرت داشت و وحدت خود را حفظ کرد، گفت: نمونه ای دیگر از بصیرت و وحدت ملی مردم ایران اسلامی را در تشییع پیکر یار و یاور رهبری شاهد بودیم که سبب خنثی سازی توطئه دشمنان که به دنبال فتنه انگیزی در مراسم ارتحال و تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند، شد.

حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال فرصتی برای تفرقه افکنی هستند، تصریح کرد: برخی از افراد هستد که با تهمت زنی به این و آن و مطرح کردن مسائل غیر واقعی، در واقع در زمین دشمن بازی می کنند و تیشه به ریشه نظام می زنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در این شهر و کشور عده ای برای اختلاف افکنی می میرند و کار آنها تفرقه افکنی است، اظهار کرد: هرکس در فضای مجازی و حقیقی به دنبال تفرقه باشد، خائن به کشور، مردم و نظام است.


انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده ای برای اختلاف افکنی می میرند/ تفرقه افکنان خائن به کشور و مردم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..