تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرجامی رئیس جدید بیمارستان اهر شد

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004392

با حضور فرماندار، امام‌جمعه موقت و تعدادی از مسئولین شهرستانی، رئیس جدید بیمارستان اهر معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال، صبح امروز و طی مراسمی، رئیس جدید بیمارستان اهر معرفی شد. در این مراسم، دکتر علی نیرپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از بزرگ‌مردان انقلاب اسلامی بود که با مبارزات و ایستادگی‌های مثال‌زدنی خود نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت که نبود وی امروز فقدان بزرگی برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود.

وی با بیا ن اینکه شهرستان اهر به‌عنوان مرکز منطقه ارسباران محسوب می‌شود گفت: به همین منوال اکثر بیماران از شهرستان‌های این منطقه (هریس، ورزقان، کلیبر، هوراند و حتی خدآفرین) به بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان مراجعه می‌کنند به‌طوری‌که این مرکز به نیم میلیون نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

نیرپور ضمن تشکر از دکتر قره‌باغی رئیس سابق بیمارستان، برای دکتر فرجامی رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر آرزوی موفقیت کرد.

سید محمد عابدی فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ضایعه‌ای بزرگ برای نظام اتفاق افتاده همان‌طوری که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر چنین کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دیگر سراغ ندارم.

عابدی به برنامه دولت تدبیر و امید برای نظام سلامت اشاره کرد و گفت: دغدغه سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید بوده و خوشبختانه تدابیر خوبی با یک وزیر خوش‌نام داشته که نمونه آن طرح تحول نظام سلامت کشور بوده است.

فرماندار شهرستان اهر نیز ضمن تشکر از رئیس سابق بیمارستان، برای رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر آرزوی موفقیت کرد.

امین فرجامی رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر در این مراسم اظهار داشت: با توجه به علاقه و امیدواری که به بهبود شرایط، ارتقاء سطح کیفی مجموعه و با توجه به مشکلات و ناهماهنگی‌هایی که گاها گریبان گیر سیستم هست با اشراف به همه مسائل تصمیم به پذیرش این مسئولیت گرفتم امیدواریم با همراهی همه مسئولین، پزشکان و کارکنان بتوانیم گام بلندی در جهت پیشرفت مجموعه برداریم.

در پایان این مراسم حکم دکتر امین فرجامی رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر توسط فرماندار این شهرستان به وی اعطا شد.

دکتر امین فرجامی متخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و دارای ۱۲ سال سابقه درزمینهٔ پزشکی و درمانی در بیمارستان و دانشگاه می‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرجامی رئیس جدید بیمارستان اهر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..