تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق خودرو در تبریز با شلیک پلیس متوقف شد+ تصاویر

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004251

ماموران پلیس تبریز دقایقی قبل یک خودرو را که چندین نفر را حین عملیات تعقیب و گریز در خیابان یکه دکان تبریز زیر گرفته بود، با شلیک گلوله هوایی خودرو شاسی بلند را متوقف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آناج، اظهار داشت: ماموران پلیس تبریز دقایقی قبل سارق مسلح یک خودرو که چندین نفر را حین عملیات تعقیب و گریز در خیابان یکه دکان تبریز زیر گرفته بود، با شلیک گلوله به سمت خودرو شاسی بلند متوقف کردند.

فرمانده انتظامی تبریز افزود: حادثه تیراندازی کشته ای نداشته و متهم دستگیر شده است و در حال بررسی جوانب این حادثه هستیم.

سرهنگ اسمعیل پور در جمع خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: ساعت 19:20 امشب، در محدوده ی میدان آذربایجان (یکه دکان) فردی معتاد که مبادرت به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه نموده بود با خودروی سرقتی مبادرت به تصادف های بی هدف باخودروهای پارک شده در اطراف خیابان می نمود.

وی افزود: این فرد با ایست مامورین کلانتری 13 مواجه شده و بدون اعتنا به فرمان ایست، مبادرت به فرار می نماید، مامور نیز به ناچار با رعایت قوانین تیراندازی مجبور به تیراندازی هوائی می گردد. 

سرهنگ اسمعیل پور خاطرنشان ساخت: خاطی در حال حاضر در بازداشت نیروی انتظامی بوده و در این رابطه هیچ کس مجروح یا کشته نشده است.

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در پایان گفت:  مردم به صورت گسترده باتماس های خود از اقتدار نیروی انتظامی تشکر و قدردانی نمودند.

شاهدان عینی گزارش دادند که راننده خودرو در حالت عادی نبوده و پلیس برای جلوگیری از خسارت زدن به سایر خودرو‌ها در محله «یکه دکان» تبریز شروع به تیراندازی هوایی کرد و راننده مجبور به توقف شد.

بر اساس این گزارش، سرقتی بودن این خودرو در دست بررسی  است ولی اعتیاد و غیرعادی بودن حالت راننده قطعی بوده و بلافاصله پس از دستگیری به نزدیک‌ترین کلانتری منتقل شد.

رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز هم در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این حادثه گفت: به دنبال گزارش یک فقره سرقت خودرو به نیروی انتظامی شهرستان تبریز، ماموران این نیرو خودروی مسروقه را در منطقه یکه دکان مشاهده می‌کنند که راننده آن در حالتی نامتعادل با سرعت و در حال تخریب خودروهای شهروندان پیش می‌رود.

ماموران نیروی انتظامی ضمن تعقیب خودرو، فرمان ایست می‌دهند که با امتناع راننده مواجه می‌شوند و در ‌‌نهایت با شلیک هوایی مامور  و ضربه به شیشه خودروی مسروقه با باتوم، خودروی سرقتی را متوقف و سارق را در حالتی نامتعادل دستگیر می‌کنند.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه مامور نیروی انتظامی و جلوگیری از وارد شدن خسارتهای جانی و مالی به شهروندان، از اصحاب محترم رسانه خواست به هنگام بروز حوادث و ماجراهای اینچنینی خبرهای موثق منتشر کنند و از تشویش اذهان شهروندان محترم بپرهیزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق خودرو در تبریز با شلیک پلیس متوقف شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..