تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




17 کیلومتر از جاده خلخال به اسالم با آسفالت سرد لکه گیری شد

ساعت: 11:44 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004396

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای خلخال خبر داد؛

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای خلخال گفت:17 کیلومتر از جاده خلخال به اسالم با آسفالت سرد لکه گیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،محمد قربانی صبح امروز از پایان لکه گیری محور خلخال به اسالم( جاده قدیم ) به طول 17 کیلومتر  خبر داد وگفت: بعد از این مسیر، محور پرتردد شاهرود از خلخال تا کلور و سپس خلخال به هشجین لکه گیری خواهد شد.

قربانی گفت: لکه گیری آسفالت مسیرها  از روز 17 دی ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به عدم رعایت تناژ از سوی کامیون های حمل شن وماسه گفت: پلیس راه  اردبیل به خلخال با تعامل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال اقدام خوبی در جهت کنترل اضافه بار آغاز کرده که قابل تقدیر است و رانندگان نیز می توانند با رعایت تناژ استاندارد تعریف شده در کارت خودرو، کمک حال باشند.

قربانی گفت: هر سال هزینه کلانی از سوی دولت صرف بهبودبخشی راه ها و مسیرهای مواصلاتی می شود که متاسفانه بعضا به دلیل عدم رعایت از سوی برخی از رانندگان جاده ها تخریب می شود که حتی برای عبور خودروهای کوچک نیز مناسب نمی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «17 کیلومتر از جاده خلخال به اسالم با آسفالت سرد لکه گیری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..