تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز بهداشتی ودرمانی روستای حسین آباد در دهه فجر به بهر برداری می رسد

ساعت: 12:02 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004576

دکتر زارع از افتتاح مرکز بهداشت و درمان روستای حسین آباد در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیروان ،رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار کرد : این پروژه با اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون ریال  و زیربنای یک هزار و 500 متر از پروژه‌های مهم در حوزه مراکز بهداشتی  ودرمانی روستایی است.

دکتر حسین زارع  در ادامه اظهار داشت جهت جلوگیری از مهاجرت از روستاها به شهرها باید خدمات در روستاها افزایش پیدا کند ، و با افتتتاح این مرکز بهداشت و ایجاد کلاس های  آموزشی درخانه های بهداشت فرهنگ پیشگیری ایجاد کنیم، و این کار باعث می شود افراد کمتر به عنوان مریض به مراکز درمانی مراجعه کنند.

زارع  گفت مرکز بهداشت روستایی یعنی مرکز پیشگیری، اگر پیشگیری به عنوان یک فرهنگ جا می افتاد هزینه های درمان نیز کمتر می شد.

وی این مراکز را  پایه‌گذار سلامت مردم روستا در بحث مادر و کودک، سالمندان و بهداشت روان دانست و گفت: ساخت این مرکز بهداشت در دهه فجر 94 کلنگ زنی شد و دردهه فجر امسال به بهر برداری می رسد .

زارع تصریح کرد :خدمت کردن به مردم و رفع محرومیت ها و کاستی ها به مناطق محروم برای مسئولان مایه مباهات و افتخار است .

وی با بیان اینکه یکی از هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است افزود : دربخش درمانی  این هدف معنوی یعنی خدمت به مردم بزرگوارشهرستان  سرلوحه کارمان قرار دارد.

زارع در ادامه از کلنگ زنی مرکز بهداشتی ودرمانی  جدید روستای گلیان در دهه فجرخبر داد و گفت :مرکز بهداشتی ودرمانی روستای الله اباد نیز از پیشرفت فیزیکی  80 درصدی برخورداراست .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز بهداشتی ودرمانی روستای حسین آباد در دهه فجر به بهر برداری می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..