تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق معوق حق التدریسی های خراسان شمالی هفته آینده پرداخت می شود

ساعت: 12:02 منتشر شده در مورخ: 1395/10/23 شناسه خبر: 1004570

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی:

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از پرداخت حقوق معوق معلمان حق التدریسی طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عصر اترک، قنبر علی خوش آیینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اظهارکرد: حقوق معلمان حق  التدریسی هر سه ماه یکبار پرداخت می شود که اخیرا حقوق ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین حقوق سه ماهه مهر، آبان و آذر نیز طی هفته آینده و یا نهایتا ظرف 10 روز آتی پرداخت می شود.
خوش آیینه در پاسخ به گلایه های نیروهای شرکتی آموزش و پروش در مورد پرداخت نشدن حقوق معوق از سال 94 گفت: این بخش در حوزه اختیارات وی نیست و مربوط به واحد دیگری است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در ادامه در خصوص نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری نیز گفت: نتایج سه برابر ظرفیت اعلام شده و از هفته آینده مصاحبه و گزینش از منتخبین انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: داوطلبانی که موفق به قبولی در مراحل بعدی گزینش نیز شوند از مهرماه 96 در آموزش و پرورش بکارگیری می شوند.
به گزارش عصر اترک، در حال حاضر 14 هزار و 300 نفر نیروی معلم رسمی، پیمانی، مدیر، کارمند و نیروی خدماتی در مجموعه آموزش و پرورش خراسان شمالی مشغول به فعالیت و تدریس هستند و این در حالی است که آموزش و پرورش استان هنوز با کمبود 700 نیروی نیروی معلم روبرو است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق معوق حق التدریسی های خراسان شمالی هفته آینده پرداخت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..