تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت

«کلر هالینگورث» اولین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را مخابره کرد در سن 105 سالگی درگذشت. این خبرنگار انگلیسی ابتدا به‌عنوان خبرنگار پاره‌وقت در روزنامه دیلی تلگراف لندن کار می‌کرد و زمانی که از مرز لهستان و آلمان بازدید می‌کرد هجوم تانک‌های ارتش نازی به‌سوی لهستان را مشاهده کرد و اولین فردی بود که آغاز جنگ جهانی دوم و مهم‌ترین خبر قرن بیستم میلادی را مخابره کرد.

خبر اعلام جنگ جهانی دوم، یکی از مهم‌ترین گزارش‌های خبری قرن بیستم بود که «هالینگورث» در سن ۲۷ سالگی در گزارشی در روزنامه دیلی تلگراف آن را به جهانیان اعلام کرد.

«هالینگورث» در سال ۱۹۱۱ در شهر لستر انگلستان به دنیا آمد و پس از اعلام خبر جنگ جهانی دوم به‌عنوان خبرنگار ثابت و اصلی روزنامه دیلی تلگراف فعالیت کرد. او پس از جنگ جهانی دوم به عنوان خبرنگار جنگ در خاورمیانه و ویتنام نیز  به فعالیت پرداخت و سرانجام در سن 105 سالگی در هنگ‌کنگ درگذشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..