اطلاعــیه پرتال تفریحی خبری نیوزس در جهت ثبت در ساماندهی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز سایت نیوزس / سایت نیوزس به ادرس اینترنتی (newzes.ir) در سایت ستاد ساماندهی اینترنتی کشور به ثبت رسیده است و فعالیت سایت مطالبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد
قوانین سایت نیوزس
اخبار به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند و مسئولیت محتوای آن‌ها با ناشران خبر است. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی، و با عنایت به اینکه سایت نیوزس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مؤلفان در قانو ن فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.



تبلیغات

مطالب مهم




زیباجو : نحوه استعلام اصالت فرآورده های سلامت در تبلیغات ابلاغ شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر به گفته ایفدونا، دکتر رسول دیناروند، «لحاظ نمودن نحوه استعلام اصالت فرآورده ها در تبلیغات تمامی ذی نفعان»، را به تمامی شرکت های تولیدکننده و وارد کننده فرآورده های دارویی، مکمل، داروهای طبیعی، غذایی و آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی ابلاغ کرد.

متن این ابلاغیه به شرح ذیل است؛

قابل توجه تمامی شرکت های تولیدکننده و وارد کننده فرآورده های دارویی، مکمل، داروهای طبیعی، غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی

موضوع: لحاظ نمودن نحوه استعلام اصالت فرآورده ها در تبلیغات تمامی ذی نفعان

با توجه به اهمیت مبارزه با اقلام تقلبی و قاچاق به ویژه در حوزه فرآورده های سلامت محور، اطلاع رسانی و زیاد شدن سطح آگاهی مصرف کنندگان، متخصصان و عموم جامعه در خصوص مخاطرات و اهمیت موضوع و نحوه کسب اطمینان از اصالت فرآورده های مصرفی، از وظایف قانونی و مسولیتهای اجتماعی کلیه ذینفعان و به صورت مشخص، شرکتهای صاحب فرآورده می باشد.

بر این اساس، با توجه به اجرای طرح رهگیری، ردیابی و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور در چند سال گذشته و وجود ابزارهای کارآمد و سامانه های هوشمند در این حوزه و از سویی دیگر، الزامات قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر قوانین و ضوابط موجود، الزامیست کلیه شرکتها ضمن مهیا ساختن بسترهای آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مرتبط، در کلیه اقدامات تبلیغاتی، بازاریابی و اطلاع رسانی خود (تبلیغات رسانه ای چاپی و الکترونیک، همایشها، بروشورها، پوسترها و ..) نسبت به تصریح اهمیت و درج شکل برچسب و نحوه استعلام اصالت فرآورده های مشمول طرح مطابق ضوابط و دستورالعمل اجرایی طرح رهگیری، ردیابی و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور (تی تک) اقدام نمایند.

حتما بخوانید :   زیباجو : چرا همیشه خسته‌ای؟

به پیوست چکیده اطلاعات جهت استفاده محتوا و تصاویر در اطلاع رسانی ها و تبلیغات به فراخور ابزارهای اطلاع رسانی ارائه می گردد.

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : نحوه استعلام اصالت فرآورده های سلامت در تبلیغات ابلاغ شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات


جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..

X