تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ووشو پاس ناجا برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر آماده می شود

حمیدرضا منصوریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تیم هفدهم اسفند امسال در آکادمی ووشو تهران در برابر تیم دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت که پارسال توانستیم در بخش ساندا بر این تیم قدر و توانمند غلبه کنیم.
وی اظهار کرد: تیم های پارس جنوب و پاس ناجا و تیم های دانشگاه آزاد و شهرداری دامغان که به ترتیب در قالب گروه الف و ب با سایر تیم های هم گروه خود رقابت می کردند با غلبه بر حریفان خود توانستند به این مرحله از مسابقات راه یابند.
منصوریان اظهار کرد: ووشوکاران تیم پاس از سربازان وظیفه ناجا هستند و برای کسب عنوان در این دوره از مسابقات در اردوهای آمادگی حضور یافته و زیر نظر مربیان خود تمرین های سخت و فشرده ای را انجام می دهند.
وی افزود: از 20 دی جاری به مدت 15 روز یک دوره اردوی آمادگی با مساعدت سردار محمد قنبری فرماندهی انتظامی لرستان آغاز شده است و برای هرچه بهتر برگزار شدن این اردو نیز سرهنگ سعید دالوند رئیس آموزش و معتمدی، رئیس تربیت بدنی ناجا لرستان و جهانگیر صحرانشین، رئیس هیات ووشو لرستان، همکاری خوب و نزدیک دارند.
سرمربی تیم ووشو پاس ناجا، برپایی اردوهای آمادگی این تیم را مستمر دانست و گفت: ووشوکاران این تیم نیز برای شرکت توانمند در مسابقات انتخابی تیم ملی که روزهای 22 و 23 بهمن امسال برگزار خواهد شد در اردوهای آمادگی حاضر می شوند و پس از اردوی لرستان نیز یک دوره اردوی 12 روزه در آکادمی ووشو تهران را خواهیم داشت.
منصوریان افزود: سانداکاران و تالوکاران تیم پاس ناجا زیر نظر مربیان ساندا، مجید زنجانی و حمید زرین پور و غفار امانی سرمربی تالو تمرینات خود را انجام داده و به سرپرستی رسول احمدی در مسابقات و اردوها حاضر می شوند.
وی با بیان اینکه تیم پاس ناجا برای پیروزی در این دوره از رقابت های لیگ برتر ستارگان ووشو ایران با تمام توان وارد میدان شده است، افزود: این مسابقات در وزن های 52، 56، 60، 65، 70، 75، 80، 85 و منفی 90 کیلوگرم و در دو بخش 'ساندا و تالو' برگزار می شود.
تیم پاس ناجا در هفته نخست ' دور رفت' با نتیجه 13 بر صفر شهرداری بندرعباس را شکست داد، در هفته دوم نتیجه را با امتیاز 11 بر 2 به تیم پارس جنوب واگذار کرد در هفته سوم که 25 آبان در آکادمی ووشو تهران برگزار شد با نتیجه 7 - 5 رنگ فیروزه شیراز را مغلوب کرد و در هفته چهارم نیز که 16 آذر برگزار شد با نتیجه 12 - 1 تیم هیات مشهد را مغلوب خود کرد.
در هفته نخست 'دور برگشت' نیز که 16 آذر امسال انجام شد با نتیجه 9 - 4 بر تیم شهرداری بندرعباس چیره شد در هفته دوم که 30 آذر برگزار شد رنگ فیروزه شیراز را با نتیجه 12 بر 1 از پیش رو برداشت و دیدار با تیم پارس جنوب را با نتیجه 3 - 10واگذار کردیم و در هفته سوم نیز که 14 دی جاری انجام گرفت با نتیجه 13 - صفر بر هیات مشهد غلبه کرد و در ردیف چهار تیم برتر قرار گرفته و به مرحله نیمه نهایی راه یافت تا با تیم های دانشگاه آزاد، شهرداری دامغان و پارس جنوب، رقابت کند.
به گزارش ایرنا، این رقابت ها در قالب 2 گروه 'الف و ب' برگزار می شود افزود: تیم ووشو پاس ناجا در گروه الف با تیم های عنوان داری چون 'شهرداری بندرعباس، پارس جنوبی، رنگ فیروزه شیراز، شهرداری مشهد' هم گروه است.
تیم پاس ناجا در مسابقات لیگ برتر ستارگان ووشو در سال 93 توانست در بین 14 تیم حاضر عنوان چهارم را کسب کند و پارسال نیز با مساعدت خوب پایگاه قهرمانی ناجا و برپایی اردوهای مستمر، تیم های عنوان دار و صاحب نامی چون شهرداری بندرعباس در بخش تالو و ساندا و دانشگاه آزاد را در بخش ساندا شکست داده و به مقام سوم دست یافت.
سرمربی تیم ووشو پاس ناجا با بیان اینکه ووشو قریب چهار سال پیش به نیروهای مسلح راه پیدا کرده است از سرگرد موسوی رئیس پایگاه قهرمانی ناجا، سردار حسن کرمی فرماندهی یگان ویژه، سرگرد فرزاد عباسی رئیس تربیت بدنی یگان ویژه و سرهنگ ابراهیمی فرمانده رهایی گروگان (نوپو)، سرهنگ رضا ملک محمدی رئیس تربیت بدنی کل ناجا و مرادی رئیس آموزش راهور تهران بزرگ که این تیم را در رقابت های لیگ برتر همراهی می کنند، تقدیر کرد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان زنجان به کانال http://www.telegram.me/irnazanjaan بپیوندید.

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ووشو پاس ناجا برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر آماده می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..