تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهرداد جماعتی قرارداد خود را با فولاد فسخ کرد

به گزارش ایرنا مهرداد جماعتی یکی از بازیکنان قدیمی تیم فولاد خوزستان که سال ها تجربه حضور در این تیم و قهرمانی با فولادی ها را دارد تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و شامگاه چهارشنبه قرارداد خود را پس از توافق با این باشگاه فسخ کرد.
جماعتی در نیم فصل اول نتوانست در ترکیب تیم نعیم سعداوی جایی برای خود پیدا کند و ترجیح داد تا از جمع سرخ پوشان اهوازی جدا شود.
تیم فولاد خوزستان در نیم فصل رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تا کنون نتایج خوبی کسب کرده و تا هفته پانزدهم این رقابت ها با 22 امتیاز در جایگاه ششم جدول جای دارد.
7152/6068
خبرنگار: محمدرضا خبازان **انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهرداد جماعتی قرارداد خود را با فولاد فسخ کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..