تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کارگاه آموزشی ورزش برای 83 هزار دانش آموز در کرج

فرشته فهمیده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ورزش آغازین یا صبحگاهی علاوه بر تاثیرات جسمانی در شادابی ، نشاط و افزایش روحیه دانش آموزان و معلمان نیزنقش پررنگی دارد.
وی اظهار کرد: ورزش به ویژه ورزش صبحگاهی در تقویت احساسات، صداقت و کاهش فشارهای روانی دانش آموزان نقش موثری دارد.
فهمیده ، ورزش را مهم ترین عامل تاثیرگذار در ایجاد روابط اجتماعی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و راغب نمودن آنان به دروس دیگر عنوان کرد و یاد آور شد: از مربیان و معلمان و عوامل مدارس انتظار می رود موضوع ورزش دانش آموزی را جدی بگیرند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج خاطرنشان شد: با اجرای برنامه های درون مدرسه ای مانند المپیادهای ورزشی، حیات پویا و کانونهای ورزشی زمینه ی فعالیت و تحرک دانش آموزان را برانگیخته و فضایی پر از نشاط و امید را برای دانش آموزان فراهم کنیم.
فهمیده تصریح کرد: مدرسی این کارگاه آموزشی برای معلمان تربیت ناحیه را بدنی راحله ارژنگ بر عهده داشت.
وی در ادامه به آمار بیش از 83 هزار نفری دانش آموزان در مدارس این ناحیه اشاره کرد و افزود: 160 معلم تربیت بدنی در مدارس این مسئولیت آموزش ورزش و فوائد آن را به دانش آموزان در قالب این کارگاه آموزشی بر عهده دارند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج اضافه کرد: دانش آموزان و اولیاء آنان نیاز به آموزش مستمر در حوزه ورزش و تندرستی دارند که این مهم در مدارس ناحیه باید مورد توجه ویژه مربیان تربیت بدنی قرار گیرد.
فهمیده شناسایی دانش آموزان مستعد در رشته های تخصصی ورزشی را از دیگر محورهای شاخص حوزه امور ورزشی در مدارس این ناحیه برشمرد.
وی گفت: کارگاه های آموزشی ورزش ویژه دانش آموزان و والدین تا پایان سال تحصیلی 96-95 در مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج ادامه دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیرانتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کارگاه آموزشی ورزش برای 83 هزار دانش آموز در کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..