تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین مرکز یادگیری محلی آموزش و پرورش زنجان به بهره برداری رسید

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم افتتاح مرکز یادگیری شهید برادران نیکخواه ناحیه 2 آموزش و پرورش زنجان گفت: ایجاد این مرکز ترجمان شعار دولت تدبیر و امید در پاسداشت حقوق شهروندی، تربیت و مهارت های اجتماعی است.
هادی احمدنیا افزود: علاوه بر سرفصل سواد آموزی در دوره های مختلف سوادآموزی، تحکیم و انتقال، سوادآموزان از آموزش های مورد نیاز حوزه تربیت شهروندی نیز بهره مند می شوند.
وی خاطرنشان کرد: از 240 مرکز یادگیری محلی در سطح کشور، استان زنجان دارای چهار مرکز است.
به گزارش ایرنا، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بعد از انقلاب اسلامی یکی از اعضای موثر در جامعه جهانی و سازمان آموزشی یونسکو بوده که یکی از الزامات آن تاسیس مراکز یادگیری محلی است.
احمدنیا یادآورشد: این مراکز 20 سال قبل در سطح استان زنجان وجود داشت که در برهه ای از زمان مورد غفلت قرار گرفت.
وی اظهارکرد: مراکز یادگیری محلی دوباره از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سطح کشور فعال شده است.
به گزارش ایرنا، مرکز یادگیری محلی، واحد آموزشی است که بر اساس نیاز سنجی که به منظور ارائه آموزش های پایه، مهارتهای اساسی زندگی، حقوق شهروندی و مهارت های اجتماعی به منظور توانمند سازی و ایجاد فرصت یادگیری مادام العمر با استفاده از ظرفیت های موجود است.
مخاطبان مراکز یادگیری محلی تمام افراد بیسواد، کم سواد و غیر دانش آموز بالای 10 سال است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین مرکز یادگیری محلی آموزش و پرورش زنجان به بهره برداری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..