تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو راز موفقیتش را فاش کرد

کد خبر: ۴۵۹۷۸۹

۱۹۷۹  بازدید

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در مصاحبه با وب سایت فیفا گفت: راز خاصی در میان نیست، فقط تلاش و کوشش و فداکاری.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو به سوالات خبرنگار فیفا به مناسبت دریافت جایزه مراسم The Best پاسخ داد و گفت: این یک امتیاز برای من محسوب می‌شود، اولین جایزه‌ای که طراحی شده بود (ورژن جدید جایزه) به من رسید. این خیلی خاص است و برای من اهمیت زیادی دارد.

از کریس درباره رمز موفقیتش سوال شد و گفت: راز یا رمز خاصی وجود ندارد، فقط تلاش و کوشش و فداکاری است که باعث موفقیت می‌شود. وقتی که در رئال مادرید هستم این فرصت را دارم تا جام‌های زیادی را بالای سر ببرم همچنین در تیم ملی پرتغال. این برای من بسیار مهم است.

از وی درباره احتمال مربیگری در آینده سوال شد و گفت: فعلا نمی‌توانم در مورد آینده صحبت کنم اما در حال حاضر خود را در لباس یک مربی تصور نمی‌کنم.

کریس درباره احتمال قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها با پرتغال گفت: قهرمانی با پرتغال در جام کنفدراسیون‌ها رویایی خواهد بود، کار پیچیده‌ای است اما غیرممکن نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو راز موفقیتش را فاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..