تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار داغ فروش کپسول‌های اکسیژن/ وقتی کپسول‌های اکسیژن عامل سودجویی دلالان بازار می‌شود

یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: استفاده از کپسول‌های اکسیژن هیچ نقشی برای مهار آلودگی هوا ندارد.

بازار داغ فروش کپسول‌های اکسیژن/ وقتی کپسول‌های اکسیژن عامل سودجویی دلالان بازار می‌شودمحمد پورحاجی غلامی متخصص گوش، حلق و بینی در گفت‌وگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  ؛ بیان کرد: متأسفانه با شروع آلودگی هوا در کلانشهرها برخی اقدام به سودجویی با فروش کپسول‌های اکسیژن کردند و بازار داغ  فروش این کپسول‌ها به راه افتاده است.

وی اظهار داشت: استفاده از کپسول‌های اکسیژن هیچ تأثیری در مقابله با آلودگی هوا ندارد بنابراین مصرف آنها فقط در مبتلایان به بیماری‌های ریوی توصیه می‌شود.

این متخصص گوش، حلق و بینی افزود: بهترین شیوه برای مهار آلودگی هوا استفاده از ماسک‌های استاندارد است که افراد می‌توانند این ماسک‌ها را از داروخانه‌ها تهیه کنند.

پورحاجی غلامی یادآور شد: برخی از موتورسیکلت‌ها ده برابر یک خودروی معمولی در آلودگی هوا نقش دارند بنابراین جلوگیری از سوخت ناقص این وسایل نقلیه نیز تأثیر چشمگیری در کاهش آلودگی هوا دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار داغ فروش کپسول‌های اکسیژن/ وقتی کپسول‌های اکسیژن عامل سودجویی دلالان بازار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..