تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام معاون امور هنری ارشاد به سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیام داد.

پیام معاون امور هنری ارشاد به سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجربه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیام داد.

علی مرادخانی در پیام خود آورده است: «هنر موسیقی، صدای سخن عشق است و بیان هنری نگاه و باور فرهنگی جامعه‌ فهیم ما که در گذر ایام با بهره‌گیری از ذخایر معنوی اقوام ایرانی باقی مانده است و بی‌تردید، جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر، مهم‌ترین رویداد موسیقایی کشور است که سرمایه‌ی اصلی خود را فرهنگ و هنر، آموزه‌های اصیل و ریشه‌دار اخلاقی خود، تجربه و شناخت پیشکسوتان و نیز استعداد و آرمانخواهی جوانان برومند ایران اسلامی می‌داند.
 
از این منظر، سی‌ودومین دوره‌ی برگزاری این جشنواره، فرصتی مغتنم برای بهره‌برداری از این ظرفیت و گنجینه و توجه به تولیداتی است که آیینه تمام نمای این میراث گرانقدر هستند.
 
اختصاص جایزه‌ای ویژه به منظور کارشناسی روشمند آثار تولیدی و معرفی و تقدیر آثار برگزیده و حمایت از آثار کیفی و تثبیت پایه‌ی توسعه‌ی این هنر، از رویکردهای هدفمند و آتیه‌دار این نوبت از جشنواره‌ی موسیقی فجر است.
 
تحولاتی از این دست، مطابق با سیاست‌های کلان فرهنگی – هنری دولت یازدهم و منطبق بر نیازهای اجتماعی کشور است.
 
وظیفه خود می‌دانم از تلاش ارزشمند همه دست‌اندرکاران بویژه داوران و هنرمندان حاضر در جشنواره سی‌ودوم و دبیر محترم آن تشکر و ضمن تبریک به همه برگزیدگان، برای همه عزیزان آرزوی توفیق و خدمت بیشتر نمایم.»
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام معاون امور هنری ارشاد به سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..