تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار داشتم «رقص پا» پذیرفته شود

محمد احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چون جشنواره محل ارائه فیلم با شیوه های مختلف است، انتظار داشتم که فیلم رقص پا در جشنواره پذیرفته شود.

انتظار داشتم «رقص پا» پذیرفته شودمحمد احمدی، تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب نشدن فیلم «رقص پا» به کارگردانی مزدک میر عابدینی در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: قطعا هیات انتخاب فیلم را بازبینی کرده است، اما نمی دانم به چه علتی فیلم را در جشنواره نپذیرفته اند. حتما رقص پا را با دیگر آثاری که در جشنواره هستند، مقایسه کرده و به این نتیجه رسیده اند.
 
وی ادامه داد: من انتظار داشتم که این فیلم پذیرفته شود. به این خاطر که این کار، اثری متفاوت است و جشنواره هم محل ارائه فیلم ها با شیوه های مختلف است و من فکر می کردم که به خاطر داستان و فرم روایت و کارگردانی، این فیلم در جشنواره فجر امسال باشد.
 
احمدی در پاسخ به این سوال که دوست دارد به تماشای کدام یک از فیلم های جشنواره امسال بنشیند، اظهار داشت: من سعی می کنم که اگر فرصت داشته باشم، اغلب فیلم های جشنواره امسال را ببینم. به خصوص دو فیلمی که تهیه کنندگی آن ها به من پیشنهاد شده بود و فیلم ها از فیلمنامه های خوبی برخوردار بودند، به همین علت دوست دارم ببینم که آن فیلم ها چگونه از آب درآمده اند.
 
این تهیه کننده در خصوص یکی شدن بخش فیلمسازان اول با دیگر کارگردانان اظهار داشت: این اتفاق دو وجهی است و از طرفی خوب است و از جهتی هم باید محلی باشد که فیلم های اول را با هم محک بزنند.
 
وی ادامه داد:  خوبی این اتفاق این است که هر فیلمساز جدیدی که کار می کند، به این فکر نمی کند که قرار است با یکسری کارگردان اولی مقایسه شود و از این رو جدی تر کار خواهد کرد. اما بدی این ماجرا این است که فیلمسازان اولی باید با هم نیز مقایسه شوند و این مقایسه اگر در فجر هم نباشد، در جشنواره ای مخصوص به خودشان این قیاس صورت گیرد؛ چون کار فیلمسازان اول و دوم خیلی مهم است.
 
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار داشتم «رقص پا» پذیرفته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..