تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر کنسرت کامران رسول‌زاده باشید

رسول‌زاده در کنسرت خود از یک قطعه جدید رونمایی می‌کند.

کامران رسول‌زاده خواننده، ترانه سرا و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: یک کنسرت زمستانی مختصری در دو سانس 18 تا 20 و 21 تا 23 روز جمعه 8 بهمن در مجموعه‌ فرهنگی هنری ایوان شمس دارم که از ساعت 16 روز چهارشنبه 22 دی ماه امکان خرید بلیط آن مهیاست.
 
رسول‌زاده اظهار داشت: این کنسرت ترکیبی از قطعات جدید که به صورت سینگل در سال گذشته منتشر شده و قطعات آلبوم‌هایم است. همچنین یک قطعه جدید به نام "زمستون زمستون به تو عاشقم" نیز در این کنسرت رونمایی می‌شود.
 
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر کنسرت کامران رسول‌زاده باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..