تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه ای زیبا در دل یک غار

کد خبر: ۴۵۹۷۷۷

۴۵۶  بازدید

خانه ای غیر معمول در دل یک غار در دره عمیق و باریک زیبای (یوتا، ایالات متحده) ساخته شده است.

وبسایت مشرق: خانه ای غیر معمول در دل یک غار در دره عمیق و باریک زیبای (یوتا، ایالات متحده) ساخته شده است.

این خانه برای کسانی که می خواهند فرار کنند از شلوغی شهرها ساخته شده است، جالب است بدانید که خانه مجهز است به سیستم جمع آوری آب باران، و سیستم انرژی خورشیدی و تمام تجهیزات فنی مورد نیاز برای اقامت راحت به دور از شهر.

خانه ای زیبا در دل یک غار  خانه ای زیبا در دل یک غار  خانه ای زیبا در دل یک غار خانه ای زیبا در دل یک غار خانه ای زیبا در دل یک غار خانه ای زیبا در دل یک غار خانه ای زیبا در دل یک غار خانه ای زیبا در دل یک غار خانه ای زیبا در دل یک غار خانه ای زیبا در دل یک غار خانه ای زیبا در دل یک غار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه ای زیبا در دل یک غار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..