تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند

با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، اما فاکتور بعدی جذاب برای چنین اپ هایی چه می‌تواند باشد؟ کمپانی ادوبی به این سؤال زودتر از بقیه پاسخ داده است: دستیار صوتی برای ادیت خودکار!

سازندگان فتوشاپ می‌خواهند برنامه جدید خود را با میکروفون یکپارچه‌سازی کرده تا کاربر با اجرای فرامین صوتی بتواند کار ادیدت را انجام دهد.

برنامه اضافه کردن دستیار صوتی دیجیتال به اپلیکیشن ادیت عکس می‌تواند علاوه بر موبایل به نسخه دسکتاپ نیز گسترش یابد و به‌زودی شاهد موج جدیدی از اپلیکیشن هایی هستیم که مجهز به دستیار صوتی می‌شوند تا دستورات را به‌جای استفاده از موس و کیبورد، فقط از طریق صوت انجام دهند.

ادوبی می‌خواهد سیستم فرامین صوتی را بر مبنای منطقه و زبان روی سرویس کلود خود پیاده‌سازی و اجرا کند تا ادیت عکس به زبان بومی کاربر انجام شود.

قطعاً کاربران زیادی هستند که منتشر چنین نرم‌افزاری هستند تا کارها برایشان در کسری از ثانیه تولید شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با افزودن دستیار صوتی، به فتوشاپ بگویید خودش ادیت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..