تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده زن ایرانی محبوبترین خواننده سوئد شد! +عکس

«لاله پورکریم» به عنوان موفق ترین و محبوب ترین خواننده سوئد در سال ۲۰۱۲ نام گرفت. رادیو سوئد فهرستی از برترین های موسیقی سوئد در سال ۲۰۱۲ را منتشر کرده که در آن لاله پورکریم به عنوان خواننده و آهنگساز به مقام برتر رسید و ترانه معروف او به نام Some die young در صدر فهرست برترین های سال۲۰۱۲ قرار دارد.

خواننده زن ایرانی محبوبترین خواننده سوئد

«لاله پورکریم» به عنوان موفق ترین و محبوب ترین خواننده سوئد در سال ۲۰۱۲ نام گرفت. رادیو سوئد فهرستی از برترین های موسیقی سوئد در سال ۲۰۱۲ را منتشر کرده که در آن لاله پورکریم به عنوان خواننده و آهنگساز به مقام برتر رسید و ترانه معروف او به نام Some die young در صدر فهرست برترین های سال۲۰۱۲ قرار دارد.

خواننده زن ایرانی محبوبترین خواننده سوئد شد

همچنین روزنامه «داگنزنیهتر» هم در مطلبی، لاله پورکریم را که از اعضای ارکستر جایزه صلح نوبل در سال ۲۰۱۲ نیز بوده، «ملکه موسیقی سوئد» نامیده است. ترانه Some die young این خواننده به مدت ۲۹ هفته در میان برترین های موسیقی سوئد قرار داشت. Some die young (برخی جوان می میرند) به عنوان ترانه سال سوئد به نام یکی از ترانه های چهارمین آلبوم این خواننده با نام Sjung است که ژانویه سال گذشته توسط کمپانی مشهور موسیقی، «وارنر» وارد بازار شد. لاله پورکریم، خود، ترانه این قطعه را نوشته و آهنگسازی کرده است.

مضمون این ترانه با بیان اینکه برخی جوانان از دنیا می روند ولی امید برای بازماندگان ادامه دارد، در واقع ترانه ای غیررسمی برای بازماندگان حادثه تروریستی نروژ لقب گرفته است که طی آن ده ها کودک و نوجوان قربانی حمله مسلحانه یک تروریست نژادپرست نروژی شدند. این قطعه نه تنها در سوئد، بلکه به مدت هشت هفته، برترین ترانه در نروژ بود و اولین قطعه موسیقی از این خواننده بود که از مرزهای اسکاندیناوی نیز فراتر رفت.

وی همچنین در سال ۲۰۰۵ به عنوان بهترین هنرمند زن در فستیوال راک سوئد انتخاب شد و رقبای معروف و پرطرفداری چون روبین، لنا فیلیپسون و امی دیاموند را پشت سر گذاشت.

لاله پورکریم در مراسم Grammis سوئد نیز به عنوان تهیه کننده و هنرمند جدید سال سوئد انتخاب شد. وی همچنین در هفت شاخه نامزد دریافت جایزه شده بود. این خواننده ایرانی الاصل در سال ۲۰۰۵ به دلیل آهنگ live tomorrow در یوتیوب، موفق به کسب هفت نامزدی و دریافت سه جایزه از هیات داوران برترین فستیوال موسیقی کشور سوئد شد. پورکریم متولد سال ۱۹۸۲ میلادی در شهر بندرانزلی است و از سن ۱۴سالگی فعالیت در زمینه موسیقی را آغاز کرده است.

پارس نیوز

اخبار مرتبط:

خواننده زن در لیست مرگ داعش + عکس

عکس های سیبل جان (خواننده زن مشهور ترک) در گذر زمان

خواننده زن جوان، پردرآمدترین سلبریتی جهان! + عکس

خواننده زن معروف ترک از همسر ایرانی اش جدا شد!+عکس

این خواننده زن زیبا پردرآمدترین چهره جهان شد! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده زن ایرانی محبوبترین خواننده سوئد شد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..