تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدشانسی‌های یک رزمنده در خندوانه/ شوخی دلبریان و عصبانیت رامبد جوان! +عکس

علیرضا دلبریان جانباز دفاع مقدس و از بازماندگان غواصان عملیات کربلا پنج با حضور در برنامه «خندوانه» از خاطرات خود گفت.

 ماجرای بدشانسی‌های یک رزمنده در خندوانه

برنامه «خندوانه» شامگاه چهارشنبه 22 دی میزبان علیرضا دلبریان یکی از غواصان عملیات کربلای پنج بود.

 ماجرای بدشانسی‌های یک رزمنده در خندوانه

در ابتدای برنامه، دلبریان با اشاره به لهجه‌ کاشمری‌اش (از شهرهای خراسان رضوی)، گفت: «این لهجه من داستان دارد، یک بار برای روایتگری به سالنی رفته بودم، آخر برنامه از حضار پرسیدم که برنامه خوب بود؟ یکی از آن‌ها گفت ما که هیچی نفهمیدیم ولی دستت درد نکند.»

او سپس ماجرای جبهه رفتنش را تعریف کرد: «آن موقع 17 سالم بود. من همیشه اگر توانایی انجام کاری را نداشتم به روی خودم نمی‌آوردم. وقتی به من گفتند که باید اعزام شوم، بی‌هیچ حرفی پذیرفتم. در جبهه اوج کار ما غواصی بود. در سال 63 فرمانده من را صدا کرد و گفت که شنا کردن بلد هستی؟ من هم کم نیاوردم و در ظاهر خودم را مشتاق نشان دادم و گفتم که بله خیلی واردم. ولی در اصل می‌ترسیدم و نمی‌دانستم که چه کنم.»

دلبریان ادامه داد: «ما را برای آموزش به نیروی دریایی سپردند و در دریای خزر دوره آموزشی را گذراندیم.»

این جانباز دفاع مقدس درباره آسیب دیدگی‌اش توضیح داد: «شب عملیات کربلا پنج بعد از اینکه بچه‌ها همینطور شهید شدند فرمانده دستور داد به عقب برگردیم، در همین حین یک‌دفعه صدای یک انفجاری آمد و ما فکر کردیم که خمپاره است، ولی تا قدم برداشتم فهمیدم پایم رفته است روی مین و دچار آسیب شده‌ام.»

او ادامه داد: «در بیمارستان همینطور من را داشتند می‌کشیدند و اصلا حواس‌شان به پایم نبود تا اینکه من فریاد زدم پدر جان می‎خواهید ما را از مرگ نجات دهید، یا همین‌جا شهیدمان کنید. بعد هم که هلی‌کوپتر آمد تا مجروحین را با خود به اهواز ببرد، از شانس بد من تا آمدم سوار بشوم گفتند جا نداریم و من را با یک آمبولانس به اهواز بردند که مدام راننده در چاله‌ها می‌انداخت و حسابی پدر ما درآمد.»

دلبریان درخصوص آلودگی هوای تهران گفت: «اگر در تهران هم فرهنگ جبهه را اجرا کنیم و رانندگان در مسیر خود، دیگران را به مقصد برسانند دیگر این آلودگی‌ها را نداریم.»

در پایان هم درحالی‌که جوان داشت هدایای دلبریان را تقدیمش می‌کرد، او به شوخی گفت: «نمی‌خواهد توضیح بدهی و وقت‌مان را بگیری، خودم می‌بینم» که رامبد جوان هم در واکنش به او با لحنی به ظاهر عصبانی بیان کرد: «بگیر این هم لوح برنامه، هر چه من می‌خواهم میزبانی کنم نمی‌گذارد، حالا فقط یک آرزو برای مردم می‌کنی، بدون هیچ حرف دیگری خداحافظی می‌کنی، همین.»

شقایق دهقان هم در این برنامه استنداپ کمدی با موضوع فضای مجازی اجرا کرد.

خبر آنلاین

اخبار مرتبط:

مراسم ازدواج مجری خندوانه و نگارجواهریان در یونان! + عکس

حركت عجيب و جالب رامبد جوان در پشت صحنه برنامه خندوانه + عكس

مجری سرشناس مهمان خندوانه شد! + عکس

عکس یادگاری مهاجم پرسپولیس و مجری خندوانه

سلفی مجری برنامه خندوانه با ستاره دوست داشتنی بسکتبال+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدشانسی‌های یک رزمنده در خندوانه/ شوخی دلبریان و عصبانیت رامبد جوان! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..