تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌مندی اعضای هیات علمی ۷۵ دانشگاه مادر از شبکه آزمایشگاهی

رضا اسدی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون آزمایشگاه‌هایی از ۷۵ دانشگاه بزرگ توانسته‌اند عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی شوند و در مجموع بیش از ۳۵۰ آزمایشگاه از بخش‌های دولتی و خصوصی عضو شبکه شده و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه پیشرفته را در شبکه به اشتراک گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، اعضای هیات علمی این دانشگاهها توانستند از تخفیفات شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی برخوردار شوند.

به گفته مدیر شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۴۰ درصد از مراکز عضو شبکه از وزارت علوم، ۲۵ درصد از بخش خصوصی، و مابقی از مراکز تحقیقاتی وابسته به سایر وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌هاست.

وی افزود: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مجموعه‌ای از آزمایشگاه‌های فعال در حوزه فناوری‌های راهبردی کشور است که تقویت و توسعه زیرساخت‌های خدمات مطلوب آزمایشگاهی را در این حوزه بر عهده دارد.

اسدی فرد با اشاره به اهداف شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی گفت: «بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های فناوری راهبردی»، «تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی»، «جمع آوری اطلاعات جامع در مورد تعداد و نوع تجهیزات آزمایشگاهی و پراکندگی آن در سطح کشور با هدف نیازسنجی صحیح برای توسعه توان آزمایشگاهی کشور» از اهداف این شبکه به شمار می روند.

وی افزود: « ارتقا دانش فنی کارشناسان آزمایشگاه‌ها از طریق آموزش و به اشتراک‌گذاری تجارب»، « استانداردسازی فعالیت‌های آزمایشگاهی و ارائه خدمات با نتایج قابل اعتماد»، «کمک به تکمیل توانمندی‌های آزمایشگاهی مراکز عضو در راستای نیازهای کشور» از دیگر اهداف این شبکه به شمار می روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌مندی اعضای هیات علمی ۷۵ دانشگاه مادر از شبکه آزمایشگاهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..