تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم والیبال کریمه قم مغلوب مقاومت فرمانداری مهاباد شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز گذشته برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در قم تیم والیبال کریمه قم برابر مقاومت فرمانداری مهاباد شکست خورد.

در این مسابقه که چهارشنبه شب در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد شاگردان روح الله شفیعی در تیم کریمه قم در ۳ ست متوالی برابر تیم مقاومت فرمانداری مهاباد بازنده شدند و برای دوازدهمین بار در این فصل طعم شکست را چشیدند.

در این مسابقه تیم کریمه قم که از وجود هواداران خود در سالن شهید رضاییان بهره‌مند بود در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به حریف خود باخت و در ست دوم نیز با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ مغلوب حریف خود شد.

در ست سوم نیز موفقیت‌های تیم مقاومت فرمانداری مهاباد ادامه پیدا کرد و این تیم توانست با برتری ۲۵ بر ۱۹ بر حریف خود در ‌نهایت ۳ بر صفر کریمه قم را شکست دهد و در جمع مدعیان حضور در جمع ۳ تیم برتر جدول باقی بماند.

تیم کریمه فقم تا پایان لیگ دسته اول کشور ۲ بازی دیگر در پیش دارد که هر ۲ بازی را در قم برگزار می‌کند و با این مسابقات به کار خود در دور برگشت لیگ و این فصل دسته اول کشور پایان خواهد داد در حالی که قعرنشینی این تیم تثبیت شده است.

کریمه قم امسال برای نخستین بار در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند و با تیمی جوان و بومی وارد این مسابقات شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم والیبال کریمه قم مغلوب مقاومت فرمانداری مهاباد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..