تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخش Stories اینستاگرام روزانه بیش از 150 میلیون کاربر دارد؛ بروزرسانی جدید در راه است

بخش Stories اینستاگرام روزانه بیش از 150 میلیون کاربر دارد؛ بروزرسانی جدید در راه است

بخش استوریز اینستاگرام از زمان عرضه در ماه اگوست تا کنون به میزان قابل توجهی رشد کرده است و همانطور که اینستاگرام اعلام کرده این اپلیکیشن در حال حاضر روزانه بیش از 150 میلیون کاربر دارد. جذب این تعداد کاربر در مدت فقط 5 ماه دستاورد بزرگی است که مطمئناً در ماه های آتی رشد بیشتری هم خواهد داشت. در ادامه با تک شات همراه باشید.


همزمان با اعلام این موضوع که در حال حاضر بخش Stories اینستاگرام روزانه از 150 میلیون کاربر برخوردار است، این کمپانی همچنین اعلام کرده است که قابلیت های جدیدی در چند هفته آینده در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت.


بعنوان مثال Business Tools اینستاگرام  در خصوص استوریز اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. کسب و کارهایی که پروفایل خود را به پروفایل بیزنس تغییر دهند می توانند از طریق Business Tools تعداد مشاهده، پاسخ و خروچ افراد از استوری خود را در اختیار داشته باشند.


ویژگی جدید دیگری که قرار است در این بخش ارایه شود، تبلیغات هستند. این ویژگی در عرض چند هفته آینده در سراسر دنیا عرضه می شود، ولی ابتدا عملکرد آن توسط گروهی متشکل از 30 کمپانی شامل Capital One، General Motors، Maybelline New york، Quantas، Nike و Netflix آزمایش خواهد شد.


این تبلیغات یا شامل تصویری خواهند بود که 5 ثانیه نمایش داده می شود و یا شامل ویدیویی 15 ثانیه ای هستند. خبر خوب اینکه می توانید از این استوری ها بگذرید و تماشای آنها اجباری نیست، بنابراین کاربران اینستاگرام می توانند یا این تبلیغات را به طور کامل تماشا کنند و سپس به سراغ استوری دیگر بروند و یا روی آن سوایپ کنند و از آن عبور کنند.


هنوز مشخص نیست که افزوده شدن تبلیغات به بخش Stories اینستاگرام می تواند چه تاثیری بر روی رشد روزافزون کاربران آن داشته باشد، اما قطعا این روند را کند خواهد کرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخش Stories اینستاگرام روزانه بیش از 150 میلیون کاربر دارد؛ بروزرسانی جدید در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..