تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات فوتسال جام نام آوران در رودبار پایان یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین تبم های فوتسال از شهرها و بخش های مختلف شهرستان رودبار حضور داستند که در سالن ورزشی هلال احمر این شهر با هم به رقابت پرداختند .
در پابان این رقابت ها که با همکاری هیات فوتبال شهرستان رودبار برگزارشد، تیم فوتسال نام آوران رستم آباد موفق شد با برتری برابر رقبای خود ، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
همچنین تیم فوتسال زنده یاد پیمان رودبار در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت و تیم فوتسال مارلیک رودبار نیز توانست عنوان سوم رقابت های جام نام آوران را کسب کند .
در پابان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات ، به تیم های برتر رقابت های فوتسال جام نام آوران ، لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های برتر نیز جوایزی اهداء شد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات فوتسال جام نام آوران در رودبار پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..