تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان اردبیل شتاب گرفت

عسگر سنگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مناطق نمونه گردشگری بر اساس ضوابط و بخشنامه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و نیز ضوابط شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب می شود ودر سال های گذشته مناطقی که قابلیت گردشگری داشتند و می توانستند در سرمایه گذاری های گردشگری موثر باشند بر اساس کار کارشناسی انتخاب شدند.
وی از صدور مجوز برای سرمایه گذاری در هفت منطقه نمونه گردشگری استان خبر داد و گفت:
از 37 منطقه نمونه گردشگری در استان تاکنون در هفت منطقه نمونه گردشگری شورابیل- برجلو - سقزچی نیر- خیاو تا گردولی- فندقلو - طبیعت سبز پارس و سد گیلارلو برای سرمایه گذاری کلان مجوز داده شده است.
معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان اردبیل با اشاره به صدور موافقت اصولی 23 طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در این استان افزود: در 9 ماهه سال جاری موافقت اصولی این طرح ها صادر شده است که با سرمایه گذاری 540 میلیارد ریال و اشتغالزایی 301 نفر اجرا خواهد شد.
وی اجرای 370 طرح سرمایه‌گذاری در استان اردبیل را یادآور شد وگفت: بیشتر این طرح ها از سوی بخش خصوصی اجرا می شود که در صورت تکمیل تحول عظیمی در منطقه ایجاد خواهد کرد .
معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به سیاست های حمایتی دولت تدبیر و امید از سرمایه گذاری ها در مناطق نمونه گردشگری گفت: بازده مناسب برای سرمایه گذاری، تمرکز فعالیت های گردشگری در این مناطق ، ارائه زیرساخت های لازم از سوی دولت و اعطای تسهیلات و تسهیل در صدور مجوزهای لازم از جمله مزایایی است که دولت برای مناطق نمونه گردشگری قائل است.
سنگی بیان کرد: تمامی مناطق نمونه گردشگری استان اردبیل دارای مطالعات امکان سنجی می باشند و طرح جامع و تفضیلی مناطق دارای سرمایه گذار توسط شرکت های مهندسین مشاور دارای صلاحیت و مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صورت می گیرد که پس از تایید در کمیته کارشناسی استان به تایید کارگروه گردشگری استان رسیده و در نهایت در سازمان مرکزی مصوب می شود.
خبرنگار :یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان اردبیل شتاب گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..