تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه استقلال بعد از مشورت با یک پرسپولیسی پاسخ می‌دهد!

گزینه استقلال بعد از مشورت با یک پرسپولیسی پاسخ می‌دهد!

ورزش > لیگ برتر - هافبک مد نظر استقلال برای پیوستن به این تیم با دروازه‌بان پیشین پرسپولیس مشورت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها از سرور جپاروف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان به عنوان یکی از گزینه های اصلی پیوستن به استقلال یاد می‌شود و علیرضا منصوریان قصد دارد در کنار تیموریان، جبپاروف را هم جذب کند تا با خط هافبک با تجربه و قدرتمند نیم فصل دوم به مصاف حریفان برود.

جالب است بدانید جپاروف طی تماسی که با الکساندر لوبانف دروازه بان پیشین پرسپولیس داشته، شرایط حضور در ایران را از وی جویا شده است. او از هم بازی خود در تیم ملی خواسته تا اطلاعاتی را در خصوص تهران و استقلال در اختیار وی قرار دهد.جپاروف قرار است بعد از مشورت گرفتن از لوبانف به استقلالی ها پاسخ دهد.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه استقلال بعد از مشورت با یک پرسپولیسی پاسخ می‌دهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..