تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهریاری:به دلایل نامعلوم رای من محاسبه نشد/ عدم محاسبه رای خلاف قانون بود و تاکنون سابقه نداشت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برخی مصلحت اندیشی ها شورای عالی بیمه در وزارت رفاه باقی ماند.

شورای عالی بیمه در وزارت رفاه باقی ماند!حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت انتقال شورای عالی بیمه ها به وزارت بهداشت گفت: براساس مصلحت اندیشی هیات رئیسه مجلس و به دلایل نامعلوم، با وجود اینکه این کار خلاف سیاست های کلی بود، رای من در رای گیری محاسبه نشد و شورای عالی بیمه در وزارت رفاه باقی ماند. 

وی در خصوص رای گیری مجدد مجلس در این زمینه بیان کرد: رای گیری دوباره انجام نمی شود و قانون به صورت قبل باقی می ماند و به طور کلی پیشنهاد انتقال شورای عالی بیمه ها به وزارت بهداشت رد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حساب شورای عالی بیمه برای وزارت رفاه علی رغم رای مثبت من و 50 درصدی نمایندگان برای انتقال آن به وزارت بهداشت، در این وزارتخانه باقی می ماند.

نماینده مردم زاهدان اظهار داشت: این کار خلاف بود که تاکنون سابقه نداشت.

وی تاکید کرد: پس از اینکه وظایف وزارتخانه ها در بیمه ها در قانون مشخص شد، این اقدام تاثیری در بدهی بیمه ها به وزارت بهداشت ندارد که به طور کلی این پیشنهاد منتفی شد. 

گفتنی است، پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان این پیشنهاد، رای گیری انجام شد اما در خلال رأی گیری، حسینعلی شهریاری رییس سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به خراب بودن دستگاه رأی گیری اش اعتراض کرد و این مسئله موجب شد که این پیشنهاد تنها با یک رأی کمتر، تصویب نشود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهریاری:به دلایل نامعلوم رای من محاسبه نشد/ عدم محاسبه رای خلاف قانون بود و تاکنون سابقه نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..