تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهوه؛ رنگ موی طبیعی

وب‌سایت تناسب اندام: قهوه نوشیدنی دلپذیری است، صبح ها وقتی از خواب بیدار می‌شویم ما را سرحال می کند. همچنین قهوه می‌تواند هرچه برای سرزنده و بیدار کردن مو نیاز است را نیز فراهم کند.


قهوه، در موهای تیره، هایلایت قرمز و قهوه ای دلنشینی می‌سازد و می‌تواند موهای سفید را نیز بپوشاند. همچنین می‌توانید به وسیله یک مخلوط ساده قهوه که فاقد هر گونه مواد شیمیایی یا غیرطبیعی است، به موهایتان درخشندگی و شکل و قیافه ی جدیدی ببخشید.


دستورالعمل

۱. کاسه بزرگی را در سینک ظرفشویی بگزارید.

۲. قهوه ی خنک شده را در کاسه بریزید.

۳. موهایتان را کاملا شانه کنید.

۴. سرتان را در کاسه فرو ببرید، و از فنجانی برای آغشته کردن تمام موهایتان به قهوه استفاده نمایید.

۵. توسط انگشتانتان یا یک شانه، قهوه را از ریشه تا نوک موهایتان به خورد مو دهید.

۶. با استفاده از یک فنجان، ۱۵ بار قهوه را از کاسه بیرون آورده و روی موهایتان بریزید.

۷. آب اضافی موهایتان را در سینک گرفته و خوب بچلانید.

۸. پیش از آبکشی موهایتان ۱۵ دقیقه صبر کنید. می‌توانید موهایتان را به بالا جمع کرده تا از چکیدن قهوه جلوگیری کنید. اما موهایتان را در حوله یا روسری نپیچید، چرا که قهوه را به خود جذب می کنند.

۹. مویتان را آب کشی کرده، خشک نمایید و مثل همیشه مدل دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهوه؛ رنگ موی طبیعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..