تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه Speed Booster: پاکسازی فضای رم و افزایش سرعت گوشی - زوم اپ

Speed Booster نرم افزاری برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید سرعت گوشی خود را ارتقا دهید.

معمولا در سال‌های اخیر گوشی‌های اندروید با انتقادهایی در رابطه با کند شدن گوشی بعد از مدتی کار با آن همراه بوده‌اند که در بسیاری از مواقع، دلیل این کندی بازماندن برنامه‌ها در پس‌زمینه‌ی گوشی اعلام شده است؛ به این معنا که وقتی شما از اپلیکیشنی خارج می‌شوید و به‌نوعی با خروج از آن، پایان کار خود با برنامه‌ی مذکور را اعلام می‌کنید، اپلیکیشن مورد بحث در پس‌زمینه‌ی گوشی در حال اجرا باقی خواهد ماند. برای درک بهتر این امر کافی است به بخش Running App گوشی خود مراجعه کنید تا اپلیکیشن‌های بسیاری را که شاید ساعت‌ها یا حتی روزها از آخرین استفاده‌ی شما از آن‌ها می‌گذرد، مشاهده کنید که همچنان در پس‌زمینه‌ی گوشی در حال اجرا هستند. اما با کمک اپلیکیشن‌های جانبی می‌توان تا حدودی این مشکل اندروید را حل کرد. اگرچه هیچ‌کدام از راه‌های معرفی‌شده تأثیر دائمی روی این مشکل نخواهند داشت، با این حال تأثیر موقتی آن‌ها در بسیاری از مواقع بسیار مفید و چشمگیر خواهد بود. Speed Booster اپلیکیشنی در همین زمینه است که می‌تواند با پاکسازی رم گوشی و بستن برنامه‌های بی‌استفاده، سرعت گوشی شما را بهبود بخشد و حتی در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی شود.

 

این برنامه به یک App Manager داخلی نیز مجهز شده است که به کمک آن می‌توانید بر اپلیکیشن‌های نصب‌شده در گوشی خود مدیریت داشته باشید. نکته‌ی مثبتی که در Memory Cleaner وجود دارد، امکان انجام خودکار پاکسازی است که به لطف آن می‌توانید تأثیر موقتی این برنامه را به‌صورت دائمی تبدیل کنید؛ به این صورت که می‌توانید در تنظیمات برنامه، انجام خودکار این عمل را روی روشن شدن صفحه‌ی گوشی قرار دهید تا از این پس هر زمان که قصد استفاده از گوشی خود را داشتید، با روشن شدن صفحه، عملیات پاکسازی نیز انجام شود تا با یک گوشی تازه‌نفس و بهینه‌تر مواجه شوید. بدیهی است که این اپلیکیشن و تمام نمونه‌های مشابه آن جنبه کمکی دارند و قادر به رفع کامل چنین مشکلاتی نخواهند بود؛ با این حال اگر از سرعت پایین گوشی خود کلافه شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Speed Booster را امتحان کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

طراحی شیک و زیبای محیط کاربری امکان پاکسازی فضای رم و افزایش سرعت گوشی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه Speed Booster: پاکسازی فضای رم و افزایش سرعت گوشی - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..