تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس متفاوت سام درخشانی

سام درخشانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از دست اندرکاران فیلم "خوب، بد، جلف" تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سام درخشانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تشکر از دست اندرکاران فیلم "خوب، بد، جلف" به انتظاری که از فیلمش دارد اشاره و عنوان کرد:حداقل چيزی كه از این فيلم انتظار دارم سيمرغ مردميه كه ايشالا می گيريم.

وی نوشت:

"رفتم واسه مسابقه؛ بسيار ممنونم از پيمان قاسم خانی عزيز و محسن چگين نازنين و همه بازيگران درجه یک و عوامل كه تو ساخت خوب بد جلف،اين اثر ديدني و متفاوت همراه بودن. حداقل چيز كه از فيلم انتظار دارم سيمرغ مردميه كه ايشالا می گيريم."
حداقل چيزی که سام درخشانی از فيلمش انتظار دارد+اینستاپست/عکس متفاوت سام درخشانی گفتنی است؛ "خوب، بد، جلف" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی قرار بود پس از مدت‌ها انتظار که برای گرفتن پروانه نمایش وقت سپری کرده بود، در آذرماه به سرگروهی پردیسِ زندگی اکران عمومی شود، اما با توجه به شرایط فعلی برنامه اکران و البته احتمالا تمایل دست‌اندرکاران جشنواره فیلم فجر، شاهد رونمایی این فیلم در سی‌وپنجمین دوره این رویداد سینمایی خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس متفاوت سام درخشانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..