تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت نامعلوم اکران یک فیلم

بهرام صادقی، کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «صله سحر» گفت: هنوز در تکاپوی بستن قرارداد و اکران هستیم و تا به این لحظه هیچ چیز مشخص نیست.

او افزود: با این تفاسیر فیلم امسال اکران نمی شود و نمایش آن به سال آینده موکول خواهد شد.

«صله سحر» به زندگی یک استاد موسیقی با بازی پرویز پورحسینی می‌پردازد. او به دلیل ضعف جسمانی توانایی اجرای برنامه ارکستر را ندارد و همین مسئله او را مستاصل و پریشان می‌کند.

برخی عوامل فیلم سینمایی «صله سحر» عبارتند از نویسنده و کارگردان: فرزین مهدی‌پور، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم اشرفی، صدابردار: علیرضا نوین‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: مهدی شیرازی،‌ آهنگساز: امیر توسلی،‌ طراح صحنه و لباس: علی وطن‌دوست و ...

ماه‌چهره خلیلی، پرویز پورحسینی،‌ مریم معترف، عنایت شفیعی،‌ علی ملاپور،‌ بهرام ابراهیمی و ... در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت نامعلوم اکران یک فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..